Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot

forrás Prim Online, 2011. január 21. 10:30

Az Adobe Systems felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő, magánszemélyek által birtokolt Demdex vállalatot.

A globális internetes hirdetések nagy és egyre növekvő piacot jelentenek, amely a becslések szerint 2013-ra eléri a 109 milliárd dolláros forgalmat, mivel az internetes hirdetés egyre inkább stratégiai részévé válik a marketingtevékenységeknek. Az internetes látogatóoptimalizálás kulcsfontosságú tényező az internetes hirdetési befektetések terén a hirdetők és a felületek értékesítői számára. Azzal, hogy az Omniture technológiát használó Adobe Online Marketing Suite a Demdex megoldásával bővült, egy olyan látogatóoptimalizálási megoldás vált elérhetővé, amely lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy folyamatosan releváns digitális tartalmat biztosítsanak ügyfeleiknek.

Az internetes hirdetési piac jelenleg alapvető változáson megy keresztül, mivel a hirdetők a tartalomvezérelt hirdetések helyett egyre inkább bizonyos látogatói köröket szeretnének megvásárolni maguknak. Ezzel lehetővé válik, hogy a hirdetők sokkal hatékonyabban költsék el a hirdetésekre szánt keretet és üzenetüket csak azon látogatók láthassák, akik megfelelnek a megadott feltételeknek. A felületek értékesítői egyre inkább olyan megoldásokat keresnek, amelyekkel a hirdetők követelményeinek megfelelő látogatókra vonatkozó adatokat szolgáltathatnak, így az elérhető felületeket prémiumárakon értékesíthetik. A látogatói rétegek vásárlásának és értékesítésének területén e váltás megköveteli a hirdetőktől és a felületek értékesítőitől, hogy a névtelen látogatói adatokat begyűjthessék, összeállíthassák és még egyszerűben megoszthassák. Ez rendkívül széttagolt és összetett hirdetésvásárlási és -értékesítési folyamatot eredményezett.

A látogatóoptimalizálás a névtelen látogatói adatok intelligens gyűjteményét, összeállítását és kezelését jelenti, és stratégiai jelentőséggel rendelkezik a felületek értékesítői és azon hirdetők számára, akik érdekeltek az internetes hirdetések hatékonyabb vásárlásának és értékesítésének elérésében. Az Adobe lehetővé teszi a hirdetések értékesítőinek, hogy adataik felhasználásával a névtelen látogatói rétegek olyan csoportjait hozzák létre, amelyek megfelelnek a hirdetők látogatókra vonatkozó követelményeinek. Az Adobe továbbá lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy befolyásolhassák, hogyan történik az értékes látogatói adatok összegyűjtése, megosztása és felhasználása a partnertechnológiák, -rendszerek és -folyamatok használata során.
 

Kulcsszavak: marketing +céginfo Adobe

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59