Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot

forrás Prim Online, 2011. január 21. 10:30

Az Adobe Systems felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő, magánszemélyek által birtokolt Demdex vállalatot.

A globális internetes hirdetések nagy és egyre növekvő piacot jelentenek, amely a becslések szerint 2013-ra eléri a 109 milliárd dolláros forgalmat, mivel az internetes hirdetés egyre inkább stratégiai részévé válik a marketingtevékenységeknek. Az internetes látogatóoptimalizálás kulcsfontosságú tényező az internetes hirdetési befektetések terén a hirdetők és a felületek értékesítői számára. Azzal, hogy az Omniture technológiát használó Adobe Online Marketing Suite a Demdex megoldásával bővült, egy olyan látogatóoptimalizálási megoldás vált elérhetővé, amely lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy folyamatosan releváns digitális tartalmat biztosítsanak ügyfeleiknek.

Az internetes hirdetési piac jelenleg alapvető változáson megy keresztül, mivel a hirdetők a tartalomvezérelt hirdetések helyett egyre inkább bizonyos látogatói köröket szeretnének megvásárolni maguknak. Ezzel lehetővé válik, hogy a hirdetők sokkal hatékonyabban költsék el a hirdetésekre szánt keretet és üzenetüket csak azon látogatók láthassák, akik megfelelnek a megadott feltételeknek. A felületek értékesítői egyre inkább olyan megoldásokat keresnek, amelyekkel a hirdetők követelményeinek megfelelő látogatókra vonatkozó adatokat szolgáltathatnak, így az elérhető felületeket prémiumárakon értékesíthetik. A látogatói rétegek vásárlásának és értékesítésének területén e váltás megköveteli a hirdetőktől és a felületek értékesítőitől, hogy a névtelen látogatói adatokat begyűjthessék, összeállíthassák és még egyszerűben megoszthassák. Ez rendkívül széttagolt és összetett hirdetésvásárlási és -értékesítési folyamatot eredményezett.

A látogatóoptimalizálás a névtelen látogatói adatok intelligens gyűjteményét, összeállítását és kezelését jelenti, és stratégiai jelentőséggel rendelkezik a felületek értékesítői és azon hirdetők számára, akik érdekeltek az internetes hirdetések hatékonyabb vásárlásának és értékesítésének elérésében. Az Adobe lehetővé teszi a hirdetések értékesítőinek, hogy adataik felhasználásával a névtelen látogatói rétegek olyan csoportjait hozzák létre, amelyek megfelelnek a hirdetők látogatókra vonatkozó követelményeinek. Az Adobe továbbá lehetővé teszi a hirdetők és a felületek értékesítői számára, hogy befolyásolhassák, hogyan történik az értékes látogatói adatok összegyűjtése, megosztása és felhasználása a partnertechnológiák, -rendszerek és -folyamatok használata során.
 

Kulcsszavak: marketing +céginfo Adobe

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja

A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.

2024. április 22. 13:02

AGV-k: a vezeték nélküli evolúció

Ismerje meg, hogyan emelték a HMS Networks a vezeték nélküli technológiákban szerzett szakértelme és az Anybus termékei a Mercedes-Benz vezető nélküli szállítórendszer (AGV) flottáját egy magasabb szintre.

2024. április 22. 09:55

ABB: 2024. I. negyedévi eredmények

Björn Rosengren, vezérigazgató: „A magas bázisadatokhoz viszonyított első negyedéves teljesítményünk azt mutatja, hogy az év jól indult, a megrendelések dinamikája erősebb a vártnál, az árrés rekordmagas, a készpénztermelési teljesítményünk erős. Mindez kellő magabiztosságot ad ahhoz, hogy a 2024-ben várt árrést felfelé módosítsuk.”

2024. április 20. 19:07

Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket

Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország, amelynek célja az e-kereskedelmi know-how fejlesztése,  és a magyar  kis- és középvállalatok online értékesítési csatornáinak fejlesztése a régióban.

2024. április 20. 18:50

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50