Media Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Media Hungary
Nincs többé várakoztató zene az ügyfélszolgálatoknál?
Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok segítik majd. Ez teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben: hamarosan MI alapú személyi asszisztensünk intézheti ügyeinket a szintén MI alapú ügyfélszolgálattal, így eljuthatunk odáig, hogy robotok szervezik az életünket – hívta fel a figyelmet Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere, a Media Hungary konferencián.
Itthon is kopogtat a tévézés jövője: az OTT az ingyenes földfelszíni televízióval lehet nyerő páros
A hagyományos televíziózás esetében általánosan igaz, hogy a nézők csak az elérhető csatornáik töredékét követik. Az ingyenes földfelszíni televíziózás és a távközlési infrastruktúrától különváló Over-the-top (OTT) szolgáltatások kombinációja olyan megoldást eredményez, amely ötvözi az újgenerációs igényeket a hagyományos televíziózás előnyeivel, miközben megvalósul a fogyasztók álma: a néző csak az általa kiválasztott, értékes tartalomért fizet – hívta fel a figyelmet Dóbé Sándor, az Antenna Hungária stratégiai igazgatója a Media Hungary konferencián.
Media Hungary: Meddig gyorsulhat az emberi agy?
Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban?
Media Hungary: az internetes „pók” a legújabb digitális csodafegyver a cégek kezében
A Media Hungary konferencia, május 10-11-én külföldi sztárelőadókkal járja körbe a médiaipar meghatározó trendjeit, a hagyományos- és digitális reklám, az e-kereskedelem, a közösségi média és a neuromarketing aktualitásait is vizsgálja.
Migráció a médiafogyasztásban is: egyre nő a digitális bennszülöttek és bevándorlók száma
Két erős trend határozza meg jelen pillanatban a médiafogyasztási szokásokat. Egyrészt egyre nő a digitális bennszülöttek és digitális bevándorlók száma, akik kihasználják a technológiai fejlődés nyújtotta lehetőségeket, eszközöket. Másrészt, a média és kereskedelem egyre inkább arra fókuszál, hogy hogyan tudja kiszolgálni a fogyasztók élmények iránti vágyát. Ez a két téma adja a májusi Media Hungary konferencia gerincét, mely rekordszámú külföldi előadót vonultat fel.
Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja
Az idén húszadik alkalommal megrendezett Media Hungary konferencia keddi megnyitóján, Siófokon Karas Münika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke elmondta, hogy a jövőben a szolgáltatók egymás közötti versenyét már nem elsősorban a technológia, hanem a fogyasztó igényes és minőségi kiszolgálása fogja generálni.
Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
Május közepén hagyományosan Siófokra szegeződik a hazai média- és reklámszakma szeme: jön a huszadik születésnapját ünneplő Media Hungary konferencia. Az idei év fő témája, hogy a digitális forradalom által gerjesztett cunami hullámain miként kaphat új erőre a hazai médiapiac.
Media Hungary 2015: a hagyományos médián csak a technológiai forradalom segíthet
Friss lendülettel rugaszkodik el a hazai médiapiac a válságot követő nehéz évek után. A fellendülés motorja, hogy a hagyományos média már nem riválisként, hanem a fejlődés első számú zálogaként tekint az internet által fűtött technológiai forradalomra. A közösségi oldalak és az okoseszközök teljesen áthatják a médiafogyasztási szokásainkat. Az idén húszéves Media Hungary konferencia a hazai médiaipar gigarendezvényeként kiemelten foglalkozik a digitális szemlélet térnyerésével a hazai médiapiacon.
Media Hungary 2014: ezernél több médiaguru kutatta együtt a jövőt
Több mint 1000 vendég, 240 hazai és külföldi médiaguru közel 65 órányi előadása, 4 teremben, 2 napon át. A számok is jól tükrözik a hazai média csúcstalálkozója, a Media Hungary 2014-es sikerét. A lényeg azonban idén is a tartalom volt: korszakos bejelentések, elemzések, prognózisok, trendek, fogalmak, szolgáltatások, platformok ismertetése, diskurzusok, fórumok és kerekasztal-beszélgetések a médiapiac minden szegmenséről, a szakma legjobbjaitól, a szakma legjobbjainak.
Media Hungary - Karas: az új médiakultúra nagyobb felelősséget ró az alkotókra
Új médiakultúra van születőben, amelyben az információs javakhoz egyre többen férnek hozzá - monda a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke kedden, a siófoki Media Hungary konferencián. Karas Monika szerint mindez egyre nagyobb feladatot és felelősséget ró az alkotókra a hírközlés értékközvetítésében, a kultúra formálásában.
Media Hungary - Előadások a szabályozás tapasztalatairól és a tartalomfejlesztésről
A médiajog alkalmazásának tapasztalatát ismertette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának egyik tagja, míg a Ringier ügyvezető igazgatója a tartalomfejlesztésről beszélt kedden, a siófoki Media Hungary konferencián.
Media Hungary – Előadások a sikeres tévéműsorokról
A sikeres műsorok készítéséről beszélt a TV2 program- és hírigazgatója kedden a siófoki Media Hungary konferencián, ahol az érdeklődők a médiafogyasztási szokásokról is hallhattak beszélgetéseket.
Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
A digitális eszközök és médiatechnológiák megváltoztatják életünket. A hagyományos televíziózás és a nyomtatott sajtó a helyét keresi az új világban, vagy a túlélésért küzd, a „Z generációs” kütyük és alkalmazások törnek előre a médiahasználatban és meghatározzák fogyasztási szokásainkat is. Ki nyeri meg a háborút? Mit nézünk mobilunkon? Mit árul el rólunk a digitális lábnyomunk? Melyik mobil operációs rendszer lesz a győztes? Hogyan gazdagodhatunk meg a Youtube-on? Ilyen kérdésekre is keresi a válaszokat az idén tizenkilencedik alkalommal megrendezendő Media Hungary.
Media Hungary 2014: Ki éli túl a digitális vihart?
Égető kérdéseket boncolgat a médiavilág jelene és jövője kapcsán az idén tizenkilencedik alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary 2014 konferencia. A több mint 200 hazai és nemzetközi előadót felvonultató szakmai gigarendezvény a hagyományos médiától, az internetes újmédián és a mobil kommunikáción át a hirdetési piacig az iparág teljes spektrumának aktualitásait szedi ízekre.
18-as karika a Média Hungary-n
Ha van olyan rendezvény, amit sem a tartalomszolgáltatók, sem a hirdetési ügynökségek, sem a hirdetők nem hagyhatnak ki, az a Media Hungary, amely idén tölti be 18. életévét, vagyis válik nagykorúvá. Persze mindazok, akik az elmúlt években sem mulasztották el, tudják, hogy felnőtt ő már régen, az 1200-1300 fő részvételével megrendezett igen nagy befolyású konferenciákat gyakorlatilag a kezdetek óta a rendkívül sokoldalú program, a professzionális szervezés, és a szakmai networkingre egyedülálló lehetőséget teremtő hangulat jellemezte.
A Media Hungary díszvendége: Finnország
Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.
Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
A magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a május 8-9 között immár 17. alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary Konferenciának az idén ismét a siófoki Azúr Hotel- és Konferencia Központ ad otthont. Az esemény mottója „A pénz beszól”, s emögött az a kérdés húzódik meg, hogy a válság okozta pénzügyi nyomásban hogyan lehet helytállni a médiapiacon, miképp lehet egyensúlyozni és a harmóniát megtartani a nadrágszíj meghúzása és az új lehetőségek kiaknázása között. Csermely Ákos, az esemény házigazdája, szervezője interjút adott Marketing & Media folyóiratnak, az alábbiakban - némi program-ízelítő mellett - ebből a beszélgetésből is idézünk néhány mondatot.
Pert nyert a Média Hungary szervezője a Club Tihannyal szemben
Dr. Ruttner György ügyvéd, a Media Hungária felperes jogi képviselője az alábbi közleményt juttatta el ma délelőtt a sajtónak: "A Club Tihany kárt okozott a Media Hungary 2010 konferencia szervezőjének, amikor érvényesen létrejött szerződésük ellenére tavaly májusban a konferencia idejére leszerződött egy harmadik féllel, így a rendezvény eredeti helyszínét nem biztosította a Media Hungaria számára, amelynek ezért a konferenciát váratlanul egy másik helyszínen, Balatonfüreden kellett megrendeznie. A Veszprém Megyei Bíróság ma kihirdetett közbenső ítélete értelmében a Club Tihany ezzel kárt okozott az ügyvédi irodánk által képviselt Media Hungária felperesnek, amit meg kell térítenie."
Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
Mivel a kedd-szerdai Média Hungary és a csütörtök-pénteki elektronikus kereskedelmi konferenciák célközönségének van közös halmaza, akár az is elképzelhető, hogy lesznek, akik szerda délután Siófokról Gárdonyba autóznak, hisz az internetes médiumokban rejlő pénz - amiről sok egyéb mellett az Azúr Hotelben zajló Média Hungary szól, a Vital Hotel Nautisban a SZEK.org konferenciáján folytatódik a közösségi vásárlás gazdag témakörével, vagy akár másnap az internet-milliomosok reggelijével. Mindkét rendezvényre ma még elfogadnak last minute jelentkezést, bár a Média Hungary résztvevői már most megtöltik a környék összes szállodáját, és az Elektronikus Kereskedelem konferencia is közelít a teltházhoz.
Media Hungary: 500 előadás, 13 ezer látogató, 1600 felszólaló
A címbéli számok az elmúlt 15 évre vonatkoznak, de a május 3-án és 4-én a siófoki Hotel Azúrba meghirdetett idei Media Hungary konferenciára is rekordszámú, 1200-1300 résztvevőt várnak. A médiapiac legnagyobb figyelemmel kísért, 15 éves múltra visszatekintő szakmai tanácskozásán ezúttal is több mint 80 előadást és fórumot hallgathatnak meg a média, a reklám, az internet és a kommunikációs szakma képviselői.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!