fogyasztók kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: fogyasztók
Ebben jobbak vagyunk az európai átlagnál: a magyarok rákattannak az új kütyükre
A magyarok az európai átlagnál sokkal intenzívebben érdeklődnek a technológiai innovációk iránt – derül ki a Samsung 18 európai országot érintő felméréséből. A kutatás azt is feltárta, hogy bár a magyar férfiak – egy bizonyos korig – fogékonyabbak az új kütyük iránt, mégis a nők jobban élvezik azok előnyeit.
Intelligens fogyasztásbejelentő rendszer közműcégeknek
A Nextent Informatika Zrt. által kifejlesztett intelligens rendszer segítségével a közüzemi szolgáltatók teljesen automatizálhatják a mérőóra-állás bejelentéseket. A fejlesztés során egy több tízezer ügyféllel rendelkező közmű vállalattal közösen tesztelték a rendszert, azon belül is elsősorban a beszédfelismerő modul hatékonyságát.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatfogadó rendszert fejleszt a Nextent Zrt.
Automatizált közüzemi fogyasztási adatokat fogadó rendszert fejleszt a Nextent Informatika Zrt., az egy éve indult programot az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90,7 millió forinttal támogatja.
Táblagépekre, mobiltelefonokra volt a legtöbb fogyasztói panasz decemberben
A megyei fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez tavaly decemberben országosan körülbelül 230 panasz érkezett tartós használatra rendelt termékre, illetve 43 kifogás élelmiszerrel kapcsolatban; gyakori panasz volt a táblagépek és mobiltelefonok meghibásodása - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH).
Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
A Nielsen friss felmérése szerint hazánkban a fogyasztók inkább a mobilszolgáltatókhoz és a gyártókhoz ragaszkodnak. Előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában.
Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
A Samsung elindította globális "Launching people" elnevezésű kampányát, amelynek célja, hogy a felhasználók a Smasung termékeivel képesek legyenek megvalósítani álmaikat.
A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
A szórakoztató média ma már olyannyira behálózza életünket, hogy egy nemzetközi felmérés szerint már a gyerekek is napjuk egynegyedét (8 óra) a médián függve töltik. A fiatal egyetemisták pedig még ennél is többet.
Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá. Ők rejtőzködnek.
Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
Június 12-én rendezi meg az MMSZ az éves marketing konferencia első állomását, aminek alapkoncepciója a megváltozott fogyasztási szokásokat a marketing és kommunikációs szakma elismert képviselői szemszögéből bemutatni. A résztvevők első kézből származó információval gazdagodhatnak, ami jelentős versenyelőnyhöz juttathatja őket saját szektorukban.
A nők aktívabb okostelefonhasználók
Elsősorban a nők játszanak szerepet abban, hogy egyre népszerűbbek az okostelefonok. Az Ericsson ConsumerLab kutatási eredményei szerint többet és rendszeresebben használják a funkciókat, mint a férfiak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.