közösségi alkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: közösségi alkalmazás
Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
A szingapúri fastacash és a magyar Cellum vezetői ma délelőtt a Buddha Bár és Hotelben írták alá azt a megállapodást, amelynek keretében több tucat közösségi kommunikációs csatorna gazdagodhat mobilfizetési szolgáltatással.
Egy kattintással megoszthatók a hírek több közösségi felületen egyszerre
A SpreadIt alkalmazással egyetlen kattintással akár 4 különböző felületen is megoszthatók a tartalmak, ezek közé tartozik a Facebook, a Twitter, a LinkedIn és a Reddit is.
Eltűnt a Google+ link a felhasználók profiljából
A Google egy határozott lépésre szánta el magát. A keresőóriás kiiktatta a Google+ linket a felhasználók profiljából, már csak az alkalmazások között találják meg a közvetlen hozzáférést a közösségi szolgáltatáshoz.
Új közösségi média alkalmazás a piacon – HashClash
Egy új, ingyenes közösségi média alkalmazás toborozza felhasználóit hazánkban, ám egy teljesen új elgondolással teszi mindezt. Minden eddig ismert asszociációt elfelejthetünk, ami a közösségi oldalakat illeti, a platform ugyanis egészen egyedi módon aktivizálja bázisát. Viszlát like-ok és kommentek: új módon lehet valaki aktív és „értékes”.
Elindult az első hazai közösségi álláskereső alkalmazás
Útjára indult a JobNeked, az első közösségi álláskereső applikáció, amely jelenleg egyedülálló kezdeményezésnek számít hazánkban. Az oldalon ingyenesen lehet hirdetni és keresni.
Megújult a Brozie közösségi böngésző
Megjelent a magyar csapat alkotta Brozie közösségi böngésző továbbfejlesztett változata, amely jelentősen átalakítja a netes böngészést.
A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
A Microsoft évente többször is felmérést készíttet arra vonatkozóan, hogy a kkv-k és nagyvállalatok életében milyen irányú változások következnek be a felhő szolgáltatások és a közösségi alkalmazások használatában.
Egyre nő a munkavállalók igénye a közösségi alkalmazásokra
Az Ipsos és a Microsoft 9908, legalább százfős vállalatnál tevékenykedő munkavállaló véleményére épülő közös kutatása megállapította, hogy az alkalmazottak közel fele úgy gondolja, hogy a közösségi alkalmazások fokozzák hatékonyságukat. Ezzel szemben a vállalatok több mint 30 százaléka alábecsüli ezen eszközök értékét, és gyakran korlátozza használatukat.
A „közösségi üzlet” trendjéhez fejleszti szoftvereit az IBM
Ha egy vállalat virtuális közösségében munkakörtől, részlegektől, pozíciótól függetlenül kapcsolatba léphetnek egymással a dolgozók, sokkal több új meglátással, ötlettel fordulnak egymáshoz. Előbb születnek új válaszok a felmerülő kérdésekre, hatékonyabbá válik a munkavégzés. A 'Social Business', vagy közösségi üzlet előnyeit bármely vállalkozás csak a megfelelő rendszerelemekkel tudja kiaknázni. A témának nemrég konferenciát szenteltek a floridai Orlandoban, ahol a vállalati kommunikációs, csoportmunka és közösségi igényeket lefedő megoldásokról beszéltek a szakértők.
Elindult a Brozie közösségi böngésző szolgáltatás
Új eszköz született a közösségi média világában. Bemutatkozik a Brozie ingyenes közösségi böngésző szolgáltatása. Zárt ajtók mögött zajlottak a fejlesztések a Docler Holding irodaházában, azonban napvilágot láttak a részletek.
Új vállalati közösségi alkalmazás a Liferay-től
A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttműködést lehetővé tévő megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0 Enterprise Edition-t (EE). A Liferay Marketplace-en elérhető új termék célja, hogy hatékony közösségi hálózatot teremtsen a szervezeteken belül.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.