online marketing kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online marketing
Új trendek és kihívások az online marketingben
2023-ban a közösségi média marketing szerepe, valamint az influenszer marketing és a felhasználók által generált tartalmak (UGC - User Generated Content) egyre inkább teret hódítanak, és szinte megkerülhetetlenné válnak a vállalkozások üzleti stratégiájában.
Mikor éri meg az online marketing?
Egyre komolyabb fejfájást okoz a kis- és középvállalkozások számára az online marketing hatékonyságának növelése. Nagyon sokan áldozatul esnek tapasztalattal nem rendelkező, de álmodozó szabadúszóknak, vagy olyan csapatoknak, akik számára nem ismertek a megfelelő folyamatok. Tóth Patrik online marketing szakértő szerint ráadásul sokan szembesülnek idővel azzal, hogy hiába növelik a költségvetést, önmagában ettől nem válnak eredményesebbé. Tapasztalata szerint a sikeres és teljes körű online marketing titka abban rejlik, hogy a reál és humán képességek együttesen megmutatkoznak. Így lehet kreatív, az embert megérintő üzeneteket létrehozni, és a technikai feladatokat precízen végrehajtani valamint az adatokat összefüggéseiben elemezni.
Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben
Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Berta Gergő marketingszakértő arról beszélt, napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben vett demográfiai adatokkal lehet dolgozni, hanem előtérbe kerül az anyagi státusz, a hobbi és hogy éppen milyen érzelmi állapotban van valaki, így gyakorlatilag személyre szabhatók a reklámok. Hozzátette, a cégeknek a szakma komplexitása miatt érdemes ügynökséget maguk mellé állítani, így tényleg valós értéket képviselhet és megtérülővé válik az online marketing.
Három éves lemaradásban vagyunk Amerikához képest az online marketingben
Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok szerint is lehet (sőt, szükséges is) használni. Hogy mennyire kezelik hatékonyan ezeket a felületeket a magyar cégek, arról Berta Gergő, marketing szakértő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa árul el néhány meglepő és hasznos információt.
A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt
A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban.
Lévai Richárd bekerült a Facebook hivatalos marketing partnerei közé
Facebook Marketing Partners for Technical Services nemzetközi program technikai támogatást ad a mára szerteágazóvá vált hirdetési lehetőségek között sokszor nehezen eligazodó cégek számára. Lévai Richárd, közösségi média specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője elsőként került be Magyarországról a programba.
A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.
Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!
A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.
Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
2016 októberében Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynöksége, a Klikkmánia felvásárolta a főleg Youtube tartalmakra és PPC kampányok kezelésére specializálódott BugTV digitális ügynökséget. A BugTV 2012-ben alapított vállalkozás, amely Magyarországon az elsők között indított YouTube Multi-Channel Network-öt (MCN), 2014- ben pedig a Ki Mit Tube technikai hátterét biztosította a YouTube-on és a weben egyaránt.
Itt a reklám, hol a reklám?
Az elmúlt időszakban a reklámpiac elkezdett reagálni a hirdetésblokkolók egyre növekvő mértékű használatára. Ez a terjedő „trend” ugyanis az oldalak bevételeit csappantja meg, hiszen köztudott, hogy a reklámok képezik a bevételek igen nagy részét. A nyomtatott lapokból nem tudjuk egy installálásra kiiktatni a minket zavaró reklámokat, így hát marad az online médiapiac, amely áldozatul esik a hirdetésblokkolóknak.
Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor
A precíziós gazdálkodás, mint optimalizált munkafolyamat volt az egyik főszereplője az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett Mi terem a neten 2016-ban? konzultációján.
Ügynökségi szakember lett az IAB Hungary új elnöke
Kampánymenedzselő, marketingtervező szoftvert fejlesztett egy online szakértő
Adplanky névre hallgat az a megoldés, melyet egy online marketingszekértő tervezettt, és amellyel egy csapásra startupper lett. A marketingtervező és kampánymenedzselő szoftver fejlesztése Damjanovich Nebojsa nvéhez kötődik, aki a hazai mellett a nemzetközi piacot is célba veszi megoldásával.
Új trendek fókuszban a Digitális Mesterkurzuson
A digitális világban megjelenő új trendekkel nem mindig könnyű lépést tartani, még azoknak sem, akik gyakorlatban is érdekeltek az adott területen. Az IAB és a MAKSZ által szervezett Digitális Mesterkurzus nemcsak átfogó, hanem alapos ismereteket is kínál képzett szakemberek tolmácsolásában a négy alkalmas képzés során. A kurzuson terítékre kerülő izgalmas témákból szemezgettünk, és magukat az előadókat kérdeztük.
Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.
Ember alapú marketinggel újít a Facebook
Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.
Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom
Eddig elképzelhetetlen változások sora zajlik az internet fejlődésével. A korábban a közösségi média egyik bűvszavának számító „megosztás” sokkal szélesebb értelmet nyer, és offline világunk egyik meghatározó fogalmává is válik. Gombamód szaporodnak a megosztáson alapuló üzleti vállalkozások. A hazai webes piac legnagyobb szakmai konferenciája többek között olyan aktuális témákat szed ízekre, mint a gép-gép közötti kommunikáció, a megosztások gazdaságtana, az e-kereskedelem, az okosodó városok, a személyes online márkaépítés vagy a hazai startupok lehetőségei.
Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
A hirdetők célja, hogy egyre hatékonyabban tudják személyre szabni ajánlataikat, a hirdetési technológia ezáltal a „hirdetéskivédés” előtt jár - mondta a Napközben szerdai adásában nyilatkozó üzleti tanácsadó.
Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
A budapesti 24. Marketing Konferenciát Digital Hack névre keresztelték, ugyanis ezen az eseményen a digitális világ újításai állnak a középpontban. Olyan megoldásokat, technológiákat ismerhetnek meg a résztvevők, amik bizonyítottan hatékonyak, ám elterjedésüket tekintve még nem használatosak széles körben, így jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a korai adoptálók.
Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!