online vásárló kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online vásárló
Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.
Online vásárlási szokásaink
Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?
Miben különböznek az európai online vásárlók?
Van különbség az egyes európai országok online vásárlói közt. Látványos infografikán nézhetjük meg, milyen operációs rendszerek, mobileszközök és böngészők jellemzik az egyes régiókat.
Először nyerte el külhoni magyar iskola a ”Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” címet
Egyre ismertebb és sikeresebb a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium „Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola” elismerése, amelyet első alkalommal vehet át határon túlról pályázó iskola, a vajdasági Közgazdasági és Kereskedelmi Iskola.
22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten
2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második, logisztikára fókuszáló felméréséből.
A jó ár már nem elég
„A jelenlegi piaci irányokból az látszik, hogy ma már nem elég a jó ár a fogyasztók megnyeréséhez, olyan szolgáltatásokat kell nyújtani, ami élménnyé, teszi a vásárlást és a termék használatát is”- mondta el Német Károly Csongor a Media Markt Magyarország ügyvezető igazgatója a vállalat szerdai sajtótájékoztatóján.
A high-tech online vásárlók egyre több mobileszközt használnak
A technológiai kérdésekben jártas fogyasztók elsősorban vásárlásra, fizetésre és csomagkövetésre használják mobileszközeiket – derült ki a UPS vezető csomagküldő vállalat friss „Pulse of the High-Tech Online Shopper” című kutatásából. A high-tech online vásárlók emellett egyre inkább elvárják, hogy a kereskedők különleges mobilszolgáltatást is nyújtsanak számukra.
Uniós békéltető honlap indul
A fogyasztók és vállalkozások közötti, online adásvétellel vagy szolgáltatással összefüggő viták rendezését szolgálja a február 15-étől elérhető uniós békéltető honlap, amelynek kezelésében Magyarországon a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület segít.
ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
„A ReadyPay egy egészen új, a kis és középvállalatok életét megkönnyítő, a készpénzkímélő elektronikus fizetésre való gyors átállást lehetővé tevő megoldás” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások vezérigazgató helyettese.
Biztonságosabb lesz az adásvétel a Vaterán
Biztonságos Vásárlás Programot indított a Vatera, melynek keretében garanciát vállal az egyes tranzakciókra 100 ezer forintos értékhatárig. A felhasználók évente ötször vehetik igénybe a szolgáltatást.
Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény
Az első negyedévben összesen 27 milliárd forintos forgalmat bonyolított le az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora hazánkban. Az internetes vásárlás fejlődése évek óta töretlen, a vásárlói elégedettség, a felhasználói élmény erősítése, valamint a bizalom kiépítése központi kérdéssé vált. A június 13-án hatályba lépett e-kereskedelmi törvénnyel a vásárló elállási joga 8-ról 14 napra emelkedett online vásárlás esetén, amely tovább erősítheti a bizalmat a webáruházak iránt.
Már 300 magyar webáruház verseng az Ország Boltja címért
Három hete indult a II. Ország Boltja verseny, máris több mint 300 hazai webshop jelentkezett a megmérettetésre.
A Bónusz Brigád a forgalom megduplázásával számol az idén
A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
Előnyben a belföldi web-áruházak
Az Európai Unióban végzett kutatások azt mutatták, hogy az uniós fogyasztók tartanak a határon átnyúló vásárlás veszélyeitől, a jogérvényesítés nehézségeitől, ezért inkább a belföldi web-áruházakat részesítik előnyben - közölte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság csütörtökön az MTI-vel.
Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja
A 220volt.hu elektronikai webáruház nyerte az Ország Boltja elnevezésű, Magyarország legnagyobb webáruházversenyét - tájékoztatták a szervezők hétfőn az MTI-t.
Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon
Az Árukereső.hu ár-összehasonlító oldalon megtalálható 1,3 millió terméket mostantól a felhasználók a Facebook közösségi oldal segítségével is értékelhetik, megoszthatják.
Nem mindenkiből lesz profi e-kereskedő
Idehaza is gombamód szaporodnak a webáruházak. Azonban a tulajdonosaik közül csupán kevesen veszik tudomásul, hogy működtetésük is egy „szakma”, amelyhez a kereskedelmi vénán túl összetett tudásra és többféle kompetenciára is szükség van.
Hogyan vásárolunk a neten?
A hazai e-kereskedők az idén tavasszal hatodik alkalommal megrendezett konferenciáján a GKieNET a SZEK kérésére készített felmérése érdekes információkkal szolgált a vásárlási szokásain nehezen változtató magyar lakosság körében is mind ismertebb, de még ma is sok anomáliával küzdő, elsősorban a fiatalok körében kedvelt, terjedő értékesítési csatornáról.
Trend: az EU-polgárok kedvelik az online vásárlást, de saját hazájukban
Az unió polgárai között egyre terjed az online vásárlás, ám ezen a téren mégsem annyira nyitott a közös belső piac, a vásárlók jellemzően saját országukból szerzik be az árukat.
Minden második internetező vásárol online boltban karácsonyi ajándékot
A D-Link és a Millward Brown ünnepi felmérése a hazai online vásárlás előretörését mutatja az idei karácsony előtti időszakban: a magyar internetezők 52%-a vásárolt vagy tervez vásárlást karácsonyra online boltban. A legnépszerűbb helyek a hazai webáruházak, a legkeresettebb ajándékok a könyvek, mozifilmek és elektronikai cikkek. Az átlagköltés a vásárlók nagy részénél meglepően magas.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.