stratégia kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: stratégia
ABB: az értékteremtés következő fázisa
Az ABB megkezdi a Next Level stratégiájának 3. ütemét. Ennek célja, hogy még több értéket állítson elő a vevők és a részvényesek számára. Fő elemei: az ABB divíziókból 4 piacvezető, vállalkozó szellemű egységet kell kialakítani, mely törekvések keretében az ABB mint tulajdonos megtartja az Energetikai Hálózatok divíziót, de folytatja annak átalakítását; valamint további cél az ABB digitalizálásban rejlő lehetőségeinek teljes körű kiaknázása és az ABB-márka megerősítése.
Kevesebb telefont gyárt a Samsung jövőre
A dél-koreai techóriás ontja magából az androidos okostelefonokat. Ám, úgy tűnik, hamarosan megváltozhat a helyzet, a vállalat elmondása szerint ugyanis kevesebb telefont készítenek 2015-ben.
A Kaspersky Lab stratégiai tervei a vállalati IT-biztonsági piacon
A Kaspersky Lab a cég éves Kiberbiztonsági Csúcstalálkozóján San Franciscóban felfedte elképzeléseit a vállalati biztonságról. A vállalat számos biztonsági megoldást és üzleti stratégiát is bejelentett, amelyek hajtómotorjai lesznek a vállalat növekedésének az év folyamán.
Nagy fába vágta fejszéjét az Epson – Vajon sikerrel jár?
A gyártó friss felmérése szerint a kkv-k nyomtatási szokásait meghatározó egyik legfontosabb szempont a költséghatékony működés, de meglepő módon a legtöbb válaszadó nincs tisztában nyomtatási költségeivel. A piac sajátosságai által teremtett előítéletek miatt sokan a lézernyomtatókat preferálják annak ellenére, hogy már léteznek gazdaságosabb és egyben zöldebb megoldások is. Az Epson külső tartályos tintasugaras nyomtatói is ilyenek, ám sikerük érdekében a cégnek fel kell nyitnia a vásárlók szemét, ami hatalmas kihívás.
Új mobilstratégia az LG-nél
Az LG az új mobiltelefonok mellett új termékstratégiáját is bemutatta a Mobile World Congressen (MWC). A vállalat ebben az évben a márka erősödését kívánja elérni egyedi, fogyasztóközpontú funkcióival, valamint azzal, hogy egyszerre összpontosít a prémium és az alapkategóriás okostelefonokra.
A BlackBerry visszatér a gombokhoz
A BlackBerry az utóbbi időben egyre inkább az érintőképernyős modellek felé kacsingatott, és bár megmaradt a hagyományos, nyomógombos változatoknál is, egyre több készülék elhagyta ezt a „védjegyet”. De talán a folyamat a jövőben megfordul.
A BBC bemutatta jövőképét
A BBC Worldwide vezérigazgatója, Tim Davie bemutatta a BBC világméretű márkaépítésről, közönségbővítésről és kereskedelmi megtérülésről szóló új jövőképét. A vállalat új, globális BBC-márkanevet is bevezet.
Egyszerre lesz Android és Windows Phone a HTC telefonokon?
A Microsoft arra próbálja rávenni a HTC-t, hogy androidos telefonjain második operációs rendszerként a Windows Phone is jelen legyen. Ha a tajvaniak rábólintanak a javaslatra, mentesülhetnek a Windows Phone után fizetendő licencdíjak megfizetése alól.
Új márkaarculattal rukkolt elő az LG
Az LG bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. A jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Stratégiai partnerség a magyar kormány és a Huawei között
A megállapodás értelmében a Huawei az elkövetkező években törekedni fog arra, hogy bővítse magyarországi gyártó tevékenységét, és egyre több hazai beszállítót kapcsoljon be ellátási folyamataiba. Az együttműködés kiterjed majd többek között a kiberbiztonság, a gyártásfejlesztés, a beszállítások és a versenyképesség területére.
Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
Az Epson új stratégia alapján folytatja működését, mely a költséghatékonyság maximalizálására irányul. A cég termékportfoliójában a gazdaságos, beépített tintatartállyal szerelt készülékek kapnak nagyobb teret, a tintapatronos nyomtatók kínálata pedig jelentősen csökkeni fog.
2003/2004: fény az alagút végén - állítja az IVSZ
A magyar ICT-piac az előzetes várakozásoknak megfelelően, 10% körüli növekedéssel zárta az évet - állítják az IDC-vel egybehangzóan az Informatikai Vállalkozások Szövetségének szakértői. 2003. második félévében erőteljesen nőtt a számítástechnikai eszközök forgalma.
Döntött a kormány az információs társadalom stratégiáról
A kormány elfogadta a magyar információs társadalom stratégiáját, amely 19 kiemelt programra, illetve négy területre koncentrálva segíti elő e téren is Magyarország európai uniós felzárkózását - közölte Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter a kabinet szerdai ülését követő szóvivői tájékoztatón, Budapesten.
A tárcaközi bizottság elfogadta az információs társadalom stratégiát
Az Informatikai és Hírközlési Minisztériumban 2003. szeptember 23-án megtartott ülésén az Információs Társadalom Koordinációs Tárcaközi Bizottság (ITKTB) elfogadta, s a kormánynak elfogadásra javasolja a Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) tervezetét.
Warcraft III interjú
A Blizzard hosszú ideje csöndben van a Warcraft III-mat illetően, de az állóvizet ismét felkavarta, hogy a játék fejlesztésének vezetője, Mike O'Brien eltávozott a Blizzardtól. Ezen kívűl a GameSpot hírei szerint a játék fejlesztésének iránya is nagy változásokon ment át. Legfőképpen, a Blizzard ismételten hangoztatta, hogy a játék mindenekelőtt stratégia lesz, nem pedig szerepjáték.
Warcraft III
A Warcraft III fejlesztői részt vettek egy online chaton, ahol a rajongók kérdéseire válaszolva számos újdonságot mondtak el. A beszélgetés fordítása előtt felidézzük az eddig megismert tényeket és közzéteszünk újabb, eddig nem látott screenshotokat is.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.