Intelligens dokumentumrendszerezés
Az intelligens dokumentumfeldolgozást két másik alkalmazásba is beépítik ennek a projektnek a keretében. Az egyik egy e-mail rendező, amely a felhasználó postaládájába érkező e-maileket automatikusan sorolja a felhasználói mappákba (a felhasználó által már korábban besorolt néhány példa alapján). A másik alkalmazás az automatikus ügyfélszolgálat: a cég honlapján a cég ügyfelei vagy érdeklődők szöveges kérdéseket tehetnek fel a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban. A kérdésekre az automata azonnal válaszol olyan módon, hogy a kérdést besorolja egy kérdéskategóriába (azonos válasszal megválaszolható kérdések egy csoportjába), majd a kategóriához tartozó, előre elkészített választ jeleníti meg a felhasználónak. Ezzel a jelenlegi „gyakori kérdések” listánál sokkal komplexebb, számos ügyféligényt kielégítő rendszert lehet építeni, amely például alkalmas a termékek használatával kapcsolatban felmerülő tanácsadásra.
A pályázatot a Pont Rendszerház nyerte meg, amely 2007 végéig tart, amikorra a végleges változat elkészül. A fenti rendszereket 2008-tól nagyvállalatok számára értékesíti a cég, egyedi fejlesztési és rendszerintegrációs projekt keretében.
Kapcsolódó cikkek
- MTA és T-Mobile: újabb mobiltársadalom-kutatási kötet
- Mechatronikai kutatóközpont lesz Székesfehérváron
- Szándéknyilatkozat járműinformatikai központ létrehozásáról
- PONT Rendszerház - az EMEA-térség 38. leggyorsabban fejlődő cége
- A PONT rendszerház a magyarok között az ötödik
- Fujitsu Siemens: kapcsolat hazai kémiai alapkutatásokkal
- Megnyílt az e-kormányzati módszertani központ
- MTA és T-Mobile: "Mobil Megértés" tanulmánykötet
- Helyesírási gyorssegély az interneten
- IHM-MTA együttműködési megállapodás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.