További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- eNET – Telekom: Beköszönt a tabletek korszaka
- Már kiterjesztett garanciát is köthetünk internetes vásárlásnál
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- A közösségi média felértékelte a vásárlók pozícióját
- Ucuzu.com - avagy árukeresés az isztambuli bazárban
- Romló üzleti, zuhanó fogyasztói várakozások
- Akár nyolcszor többet költ Amerika kutatás-fejlesztésre Európánál
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Hölgyek a jövő internetes vásárlói
- Magyarországon is terjed az internetes kereskedelem
- A gyengülő oktatás megöli a stratégiai fontosságú elektronikai ipart
- Egyre több kínai vásárol az interneten
- A recesszió ellenére is bővülő online értékesítést várnak 2009-re az USA-ban
- Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót
- Kína életében az internet kulcsfontosságú szerepet játszik
- "A Mikulás és a Jézuska idén már az interneten jön"
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Népszerű az e-kereskedelem
- A hazai innováció élvonalában
- A szervezetek nem tudják szavatolni a személyes adatok biztonságát
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- E-kereskedelem: fogy a bizalom a csalások miatt
- Oktatási fejlesztések és a magánfelhasználói kereslet tartják fenn a PC piac növekedését
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- E-Commerce-díjban részesült Nagy Zsolt
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2005-ben
- A magyar internetezők vásárlási szokásai
- Központi technológiai kutatóintézet felállítását szorgalmazza az EU
- A nagy riválisok növekvő ereje a középvállalatok növekedését lelassíthatja
- Többet költenek a netes vásárlók
- 18 milliárd forint körül alakul az internetes kiskereskedelmi forgalom
- Elektronikus értékesítés és beszerzés a vállalatoknál
- KPMG riport a vállalati e-készültségről
- A karácsony az e-Business tűzkeresztsége?
- Dinamikusan bővül a vállalati internet piac
- Felmérés az interneten történő fizetésről
- E-audit: európai áttörés
- Vállalkozások és "e"-esélyek
- Európai felmérés az e-kereskedelemről
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon