Piacon a Pivotal legújabb verziója

forrás Prim Online, 2003. július 15. 11:49
Elkészült a Pivotal Corporation CRM rendszerének legújabb verziója, a Pivotal CRM 5.
Az új verziót több mint 15 hónapos fejlesztés előzte meg, és kidolgozásánál fő szempont volt, hogy használatával a marketing- és értékesítési munka megújítható legyen és a sokcsatornás ügyféltámogatás is egyszerűsödjön.

A Pivotal CRM megoldásait Magyarországon képviselő LLP Budapest szerint a változtatások eredményeként bővült az üzleti felhasználási területek köre és az új verzió a felhasználó cégek termelékenységét is pozitívan befolyásolhatja.

A Pivotal CRM 5-ös verziója a korábbi verziókhoz képest kiegészült egy új termékkel, amely a megoldások értékesítésének teljes körű támogatását nyújtja (Assisted Selling), részét képezi egy világszínvonalú marketing-automatizációs eszköz (MarketFirst), új felhasználói felületet biztosít, valamint jelentős belső, műszaki fejlesztéseket tartalmaz. A CRM 5-ös ugyanakkor - a korábbi verziókhoz hasonlóan - rendkívül rugalmas architektúrára épült és a beállítási lehetőségek széles tárházával rendelkezik.

A Pivotal 5 a rendszerhez való hozzáférési módszerek számtalan variációját kínálja, beleértve a gazdag funkcionalitású, ill. "vékony" böngészőalapú és vezeték nélküli eszközöket, melyeket akár önállóan, akár kombinálva is lehet alkalmazni. A Pivotal már bejáratott mobillehetőségeket kínál annak érdekében, hogy a felhasználók maximális hatékonyságát biztosítsa élő adatkapcsolat nélküli környezetben is. A Pivotal az egyetlen olyan CRM-szállító, mely a hozzáférési lehetőségek ilyen széles tárházát biztosítja a közepes- és nagyvállalatok számára. Hasonlóképpen egyedi a Pivotal megoldása a közepes- és nagyvállalati szegmensben a támogatott üzleti területek palettáját tekintve is.
Kulcsszavak: Pivotal CRM LLP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Reprezentatív véleménykutatás készült a mobiltárca alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról

Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: az Egyesület ezúttal a „Mobiltárca megoldások a felhasználók szemével – reprezentatív kutatás a mobiltárca (wallet) alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználói szokásokról és attitűdről” témában végezte el a kétfázisú felméréseit.

2024. június 2. 11:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52