MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével

MTI Sajtóadatbank, 2009. október 7. 12:29

Online pénzügyi tervezési segédletet biztosít netbankos ügyfeleinek az MKB Bank: az IND Group új szoftverére épülő "Személyes pénzügyek" alkalmazás lehetővé teszi a költési szokások pontosabb nyomon követését, rendszerezését, a megtakarítási lehetőségek felismerését - közölte a hitelintézet kedden az MTI-vel.

Az MKB NetBANKÁR új, október végétől igénybe vehető szolgáltatásának alapját a banki front-office megoldásokat szállító IND Group "IND Personal Finance Manager" (PFM) szoftverterméke adja. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek egy könnyen kezelhető on-line felületen modellezzék pénzügyi helyzetüket, kör- és oszlop-diagrammok segítségével téve áttekinthetővé és követhetővé költéseiket, bevételeiket.

A Személyes pénzügyek a statisztikák alapján automatikusan kategorizálja az általa felismert pénzügyi tranzakciókat, például a repülőjegyvásárlást az utazáshoz, az élelmiszervásárlást a napi kiadásokhoz rendeli. A csoportosított tranzakciók alapján elemezni lehet a bevételeket és a kiadásokat. A tudatosabb pénzügyi magatartást segíti az értékhatárok meghatározása is a különböző kategóriákhoz: ha például a választott csoportba sorolt tranzakciók összege elér egy előre meghatározott szintet, az ügyfél erről automatikus értesítést kérhet.

"Az emberek többsége szeretne pénzt megtakarítani, hogy nagyobb anyagi biztonságban érezze magát, vagy valamilyen nagyobb összegű kiadást, befektetést finanszírozni tudjon. Az elképzelések megvalósításához azonban pénzügyi fegyelmezettségre volna szükség, amit a mindennapokban nehéz betartani. Magyarországon ráadásul az ügyfelek kevésbé követik nyomon költéseiket, így a kontroll is nehézkes" - idézi a bank sajtóközleménye Vinnai Balázst, az IND Group ügyvezető igazgatóját, aki szerint az új szolgáltatás révén könnyen áttekinthető, hogy mire és mennyit költünk, illetve megtakarítási célokat is kitűzhetünk magunk elé.

Kulcsszavak: MKB bank IND

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!

A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.

2024. július 25. 20:27

A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője

Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban. 

2024. július 25. 17:25

Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső

Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát. 

2024. július 25. 14:58

Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária

Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.

2024. július 25. 09:55

Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát

Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek. 

2024. július 23. 17:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55