online fizetés kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online fizetés

Az online térben is hódítanak a digitális tárcák: a Barion forint tranzakcióinak negyede már itt halad át

Forradalmian berobbant a digitális tárcák alkalmazása az idei évben. Az online fizetési megoldásokat nyújtó magyar Barion felületén 2024 elején még csak a forint tranzakciók 10%-át, október végére viszont már 25%-át bonyolították Apple Pay, Google Pay vagy Barion Wallet segítségével. Az Apple Pay használatának gyakorisága több mint 50%-kal nőtt januárhoz képest, a Google Payen keresztül indított fizetések száma pedig október végére 400%-os emelkedést mutat. A Barion Wallet népszerűsége is töretlen: havonta több ezer tranzakcióval bővül a vásárlások száma, és a használóinak forgalma közel 10%-ot nőtt év eleje óta. 

2024. november 27. 11:31

Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól

Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.

2024. október 4. 13:21

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.

Kulcsszavak: Barion online fizetés
2024. augusztus 25. 15:34

Modernebb fizetési felületet kap a SimplePay

Letisztultabb és modernebb kinézetet kap a SimplePay online fizetési felülete. Az újítást több lépcsőben, augusztus végétől teszik elérhetővé a felhasználóknak.

2024. augusztus 15. 16:59

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. 

2024. június 21. 14:40

Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést

Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól. 

2024. június 1. 10:19

Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés

Április 27-én és 28-án online tartja az idei első Start Up Guide LIVE eseményt a Magyar Formatervezési Tanács és a Budapest Design Week. Az előadások főbb témái a webshopokhoz kapcsolódó digitális fizetési, jogi és logisztikai tudnivalók lesznek. A vállalkozásfejlesztési program célja, hogy a kreatívipar tekintetében is különböző platformokon és ingyenes kiadványokon keresztül segítse a mikro-, kis- és középvállalkozások piacra lépését és sikeres működését.

2021. április 21. 14:58

Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése

Az új technológiák iránti nyitottságának köszönhetően Közép- és Kelet-Európa e-kereskedelme a globális átlag feletti ütemben bővült az elmúlt évben (29,1%), így a régió akár az európai piac mozgatórugójává is válhat. Az online értékesítési felület létrehozása azonban még nem garantálja a kis- és középvállalkozások sikerét a digitális világban: a ZEN.com piaci elemzése szerint a gyorsuló digitalizáció új, egyéni jellemvonásokkal bíró e-fogyasztói típust hozott létre, és a vállalkozások számára élet-halál kérdés, hogy hogyan tudnak alkalmazkodni sajátos igényeikhez.

2021. április 6. 13:30

Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon

Az online csatornákon vonatjegyet vásárló utasokat érintő változás, hogy 2020. december 31-től az Európai Unió szabályozásához alkalmazkodva Magyarországon is kötelező a kétlépcsős hitelesítés minden mobil- és online fizetés esetén a vásárlást kezdeményező fél azonosítására. Minden jegyvásárláskor a fizetés során plusz lépéseket kell tenni a tranzakció biztonsága érdekében, így a fizetési folyamat lassabbá és körülményesebbé válhat. Az egyes bankoknál vagy kártyakibocsátóknál más-más azonosítási lépések szükségesek. A MÁV START és pénzügyi szolgáltatója, a Simple felkészült a változásra, azonban előfordulhat, hogy akár banki, akár felhasználói oldalon egyéb beállítások is szükségesek.

2020. december 31. 09:54

Félünk elmenteni kártyaadatainkat

Rendszeresen vásárolunk az interneten, de nem egyszerűsítjük vele kellőképpen az életünket – derült ki az OTP Mobil megbízásából készült legfrissebb kutatásból. A 18-55 éves megkérdezettek közel kétharmada havonta többször is fizet online bankkártyával, ugyanakkor kártyaadataik elmentését csak annyian választanák, mint ahányan ódzkodnak tőle. Utóbbiak leginkább az adatmentés biztonságosságában kételkednek, de más okok is meghúzódnak a háttérben.

2019. szeptember 12. 11:37

A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon

Szeptember 14-én hazánkban is életbe lép a PSD2 EU direktíva részeként az erős ügyfélhitelesítésre (SCA) vonatkozó szabályozás, mely alapjaiban változtatja meg az online bankkártyás fizetések menetét. A Barion az online fizetési szolgáltatók közül Magyarországon elsőként és egyelőre egyedüliként kapta meg a két nagy nemzetközi kártyatársaság megfelelőségi tanúsítványát. Ezzel biztosítva online fizetési rendszerének zavartalan működését az erős ügyfélhitelesítési szabályozás bevezetését követően is.

2019. augusztus 12. 17:38

Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód

Megjelent a Magyar Nemzeti Bank QR-kód sztenderdjéről szóló ajánlása, így egy QR-kóddal is lehet majd az azonnali fizetési rendszerre épülő tranzakciókat indítani. Mit jelent ez a digitális pénzügyi szolgáltatások piacán? Milyen új mobilos és online fizetési megoldások várhatók? Az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértőinek elemzéséből kiderül: a QR-kód leggyorsabban az online fizetésben fog teret nyerni, de ott is versenyképes lesz, ahol még készpénzt használnak, vagy nem akarnak kártyás fizetést alkalmazni.

2019. augusztus 7. 14:19

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt

A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

2019. június 6. 09:02

A magyar kis- és középvállalkozások helyzete a digitális Európában

A PayPal Kisvállalkozások növekedése Európában című fehér könyve az Európai Unió 28 tagállamában bejegyzett 157.636 olyan kisvállalkozás adatait elemzi, amelyek a PayPal használatával fogadnak digitális fizetéseket. A tanulmány szerint az Európai Unióban a PayPal-es fizetést fogadó vállalkozások székhelytől függetlenül közel azonos növekedési rátával rendelkeznek (a városi cégeknél 14%, a vidéki területeken található PayPal cégek esetében pedig 12%). Mindez elsősorban a digitális gazdaságban, az exportban és az online fizetési megoldásokban rejlő lehetőségeknek köszönhető. Vajon kihasználják-e a vállalkozók ezeket a gyökeres változásokat?

2019. március 20. 09:18

Online fizetési megoldások már a közlekedésben is

Robbanásszerűen fejlődik az online fizetési piac, egy hónap alatt több mint egymilliószor fizettek a SimplePay online fizetési megoldásán keresztül. 

2018. szeptember 6. 15:03

A PayPal már magyarul is elérhető

A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait. 

2018. május 1. 08:32

Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén

A hazai online piacterek közül elsőként a Vatera vezette be a PayPal fizetési módot oldalán, amely lehetővé teszi a felhasználók közötti közvetlen online fizetést. A világszerte több mint 200 országban 227 millió aktív felhasználói fiókkal rendelkező online pénzügyi szolgáltatóval kötött együttműködés kezdeti időszakában különleges akciókkal élhetnek a felhasználók. A partnerség számos előnnyel jár vásárlóknak és eladóknak egyaránt.

2018. április 26. 19:13

eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac

Az elmúlt években dinamikus növekedés jellemezte a hazai online fizetési piacot: alig hat év alatt megtízszereződött a volumene. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint 2016-ban 375 milliárd forint értékben fizettek az interneten belföldön a hazai kibocsátású bankkártyákkal. Bár ezzel a forgalommal egyáltalán nem vagyunk elmaradva a világ élvonalától, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is – derül ki az eNET Internetkutató friss eTrends Monitor kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából online fizetési szakértők megkérdezésével készült. 

2018. március 12. 10:13

Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül

Több mint 120 000 adag ételt rendeltek összesen a Simple alkalmazáson keresztül 2017-ben – derül ki az OTP Mobil adataiból. Az alkalmazás  több mint 60 000 tranzakciót regisztrált, elsősorban fővárosi vendéglátó egységekből. A legtöbb rendelés decemberben történt, a legnépszerűbb étel pedig a pizza volt.

2018. március 7. 08:15

Megállíthatatlan a Simple népszerűsége

A tavalyi évben is folytatódott az OTP Mobil két termékének sikertörténete. A Simple alkalmazáson keresztül indított vásárlások forgalma a duplájára, száma pedig háromszorosára emelkedett. 

2018. február 14. 13:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek.  Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is. 

2024. november 29. 17:16