Globális IT outsourcing megállapodás az EDS és a Shell között
1 milliárd dolláros szerződés a Shell informatikai rendszerének üzemeltetésére
Öt évre szóló, 1 milliárd dollár értékű informatikai szolgáltatásokról szóló megállapodás aláírását jelentette be az EDS a Royal Dutch Shell (Shell) vállalatával. A szerződés egyike azon három szolgáltatóval kötött IT outsourcing megállapodásoknak, melyek célja a Shell alapvető üzleti fejlesztésének teljesítése a következő öt évben.
A megállapodás értelmében az EDS támogatja a Shell végfelhasználói informatikai szolgáltatásait 150 ezer felhasználó számára 100 országban. A szolgáltatások lefedik az asztali számítógéppark üzemeltetését, ügyfélkapcsolati központ és helyi támogató szolgáltatásokat, biztonsági mentési és katasztrófa-elhárítási feladatokat, mobil információs védelmet valamint levelezési szolgáltatásokat. A világ 65 országában, 1500 – jelenleg teljes munkaidőben és szerződéses dolgozóként a Shell által foglalkoztatott - IT szakember csatlakozik az EDS-hez.
Az EDS a Shellt meglévő és új telephelyein Microsoft Windows Vista operációs rendszerrel telepített, nagy sebességű asztali számítógépekkel látja el. Az EDS Agility Alliance stratégiai szövetségeseivel – Microsoft, SAP, Xerox, Sun és EMC – működik együtt a Shell kiszolgálásában.
A jelenlegi szerződést helyi megállapodások is kiegészítik majd, melyek a Shell négy informatikai központjában - Hollandia, Egyesült Királyság, Malajzia, Egyesült Államok - kerülnek aláírásra.
Kapcsolódó cikkek
- Invitel: kevés cég él az informatikai kihelyezéssel
- Új generációs outsourcing: Siemens hibridfelhő-számítóközpont
- Idén még stagnál, jövőre már nő az informatikai outsourcing piac
- T-Systems TóPARK outsourcing együttműködés
- Nő az érdeklődés az it-erőforráskihelyzés iránt
- Rendkívüli érdeklődés az IT-outsourcing iránt
- Nő az érdeklődés az informatikai erőforrás kihelyezés iránt
- Az outsourcing ötödével is csökkentheti az irodai költségeket
- Eurocontrol: százmillió eurós IT outsourcing projekt
- Tévhitek akadályozzák az erőforrás-kihelyezési piacot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.