felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: felmérés

A Vatera és az eNET felmérése a magyar otthonokban fellelhető értékekről

Közel százezret kereshetne egy átlag magyar a felesleges tárgyainak eladásával, ez közel 3 millió embert érint. 

Kulcsszavak: felmérés eNET Vatera
2018. június 14. 08:33

PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar szokásokról

A PayPal és a SuperData piackutató közzétette a PayPal 2018 Gaming Insights című nemzetközi felmérésének eredményeit. A 25 országban készült kutatás izgalmas bepillantást enged a játékfejlesztők, a tartalomgyártók és a játékosok világába.

2018. június 8. 13:38

A mesterséges intelligencia is a toborzás szolgálatába áll

A jelenlegi munkaerőpiaci helyzet arra kényszeríti a hazai kis-, és középvállalatokat, hogy folyamatosan toborozzanak. A Profession.hu legújabb felmérésében azt vizsgálta meg, hogy mennyi időre van szüksége a cégeknek ahhoz, hogy megtalálják a megfelelő alkalmazottakat.

2018. május 23. 12:24

Közösségi gazdaság újratöltve

A sharing economy modell egyre nagyobb teret nyer, nemcsak nemzetközi szinten, de Magyarországon is. A hazai internetezők harmada hallott a közösségi / megosztáson alapuló gazdaság fogalmáról, és 2017-ben határozott növekedés jellemezte a kapcsolódó cégek felhasználói bázisát és a forgalmát is – derül ki az eNET és a Sharing Economy Szövetség összefogásából született eddigi legátfogóbb hazai, sharing economy vonatkozású kutatásából.

2018. május 10. 16:47

Deloitte IFRS-felmérés: jelentős változások az előző évhez képest

A Deloitte Magyarország második alkalommal készítette el IFRS felmérését, hogy feltérképezze, miképp gondolkoznak a cégek az IFRS áttérésről, annak időzítéséről és legnagyobb kihívásairól.

Kulcsszavak: felmérés IFRS Deloitte
2018. május 9. 11:28

Ugrásszerűen megnőtt a hatvan éven felüli internetezők száma

A hatvan éven túliak fele hónapokon belül netezni fog, ha folytatódik a mostani trend – derül ki egyebek mellett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) távközlési szolgáltatások használatát lakossági körben vizsgáló legutóbbi éves felméréséből. 

2018. május 9. 10:01

Ezért rendel a magyar Kínából

A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat – derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.

2018. május 8. 08:24

Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról

Átlagosan 10 000 forint körüli összeget tervezünk elkölteni az elkövetkező fél évben hagyományos, digitális és hangoskönyvekre – többek között ez is kiderül a Vatera saját, több mint 8500 felhasználó részvételével készült friss felméréséből. Elsősorban a gyermekkönyvek, bestsellerek, szakkönyvek, történelmi és fantasztikus regények pörögnek. A beszerzésben egyre nagyobb szerepet kap az e-kereskedelem: a válaszadók 40 százaléka vallotta, hogy főként online vásárolja meg a könyveket.

2018. április 11. 09:52

Ingyen wifi teszi boldoggá a magyar okoskütyühasználót

Az okos kommunikációs eszközöket használó magyarok több mint fele hajlandó lenne szemet hunyni a reklámok felett az ingyenes wifiért cserébe – derül ki a PushAir legfrissebb kutatásából. 

2018. április 8. 13:23

A hiányszakmákban átlagosan 30 százalékkal nőttek a bérek az elmúlt évben

A Profession.hu legfrissebb, saját adatbázison alapuló felméréséből kiderül, hogy melyek azok a területek és munkakörök ahol a munkaerőhiány következményeként leginkább nőttek a nettó bérek. Noha általában a bérek emelkedése a jellemző, van olyan terület, amire a munkaerő túlkínálat miatt épp az ellenkezője igaz.

Kulcsszavak: felmérés Profession.hu
2018. április 4. 12:48

Változott a hangulat, egyre többen bíznak az önvezető autókban

Jelentős mértékben nőtt az elmúlt egy évben az önvezető autók elfogadottsága a fogyasztók körében világszerte – derül ki a Deloitte felméréséből. 

2018. április 3. 10:53

A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!

Egyre népszerűbbek a kínai webáruházak a magyarok körében: a vásárlások mozgatórugója a minőség, a jó ár-érték arány és a rendelés izgalma. Emellett a Rendeljkínait.hu kérdőívét kitöltők többsége, közel kétharmaduk látja úgy, hogy kínai webshopokból rendelni biztonságos, nem jár anyagi kockázattal.

2018. március 31. 10:51

GDPR adatkezelési körkép

A GDPR kapcsán a TMSI Kft. készített egy átfogó és részletes felmérést, melyben a hazai cégek GDPR felkészültségi állapotát vizsgálták meg.

2018. március 22. 10:27

Tarol a robotporszívó kínából rendelő magyarok körében

Okoskütyük, robotporszívó és vezeték nélküli fejhallgató voltak a tavalyi év legnépszerűbb termékei a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében - derült ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád felméréséből. 

2018. március 6. 13:50

Mi kell a digitális jól-léthez?

Fontos erény az önbizalom, de csak akkor, ha megfelelő önismerettel párosul. Így van ez a digitális írástudás területén is. A nemzetközi ECDL Alapítvány Európában, Indiában és Szingapúrban végzett felmérést a digitális készségekről – a tanulságok a magyar munkáltatók és munkavállalók számára is több mint megfontolandóak.

2018. február 19. 16:16

A magyar vállalatok harmada még nem is hallott a GDPR-ról

Mindössze három hónap maradt az általános európai adatvédelmi rendelet (GDPR) hatályba lépéséig, nem meglepő módon már a csapból is ez a téma folyik. Ehhez képest a hazai vállalkozások harmada még csak nem is hallott erről – derül ki a Microsoft felméréséből. A magyar cégek döntő többsége azt sem tudja, vonatkoznak-e rá ezek az egyébként kötelező érvényű előírások, így a legtöbbjüknek semmiféle terve sincs arra, hogyan feleljen meg ezeknek a szabályoknak. A helyzet azonban nem reménytelen.

2018. február 15. 10:44

Minden ötödik magyar pikáns üzenetekkel udvarol a kiszemeltjének

A magyarok szerint az okostelefonnak fontos szerepe van a szerelem lángra lobbantásában, a válaszadók közel háromnegyede üzenetekkel, 48 százalékuk pedig meghitt hanghívásokkal is „udvarol” kiszemeltjének – derült ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – elvégzett kutatásából. 

2018. február 13. 15:26

Felmérés a munkáltatói márkaépítési gyakorlatról

A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a Brand Excellence kutatói készítették. A kérdések összeállításában a Bindermann I The Employer Branding Company munkatársai működtek közre. A kezdeményezők 2017 decemberében a hazai vállalatok Employer Branding helyzetét, munkáltatói márkaépítési gyakorlatát vizsgálták.

2018. február 13. 14:38

A vállalatok 70 százaléka nem tudja, mi kell a zöld működéshez

Az energiaipar és a környezetvédelem kihívásai folyamatosan foglalkoztatják a világ üzleti vezetőit, ezért a Davosban a közelmúltban megrendezett Világgazdasági Fórumon is nagy hangsúlyt fektettek ezekre a kérdésekre. 

2018. február 9. 12:26

Tízből kilenc magyarra veszély leselkedik az interneten

Magyarországon már nem a tinédzserek, hanem a 18 és 34 év közötti Y generációsok vannak a leginkább kitéve a világháló veszélyeinek – derül ki a Microsoft internetes veszélyeket, és azok hatásait vizsgáló nemzetközi felméréséből. A kutatás eredményei alapján a legtöbb zaklatást a nőknek kell elviselniük, ráadásul az elkövetők sokszor nem vadidegenek, hanem barátok, ismerősök, közeli hozzátartozók.

2018. február 6. 17:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegző 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 15 százalékkal emelkedve, 8,4 milliárd dollárra nőtt, ezzel a Huawei a 79. helyre lépett előre a rangsorban.

2018. május 29. 09:52
cloudappsportal.com