További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A közösségi média felértékelte a vásárlók pozícióját
- A közösségi vásárlás dinamizálja az online piacot
- A Nokia a legnépszerűbb márka a fiatalok körében
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- Tovább nő a webáruházak forgalma Magyarországon
- Hölgyek a jövő internetes vásárlói
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- Nielsen-felmérés az internetes vásárlási szokásokról
- Magyarországon is terjed az internetes kereskedelem
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Egyre több kínai vásárol az interneten
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- A recesszió ellenére is bővülő online értékesítést várnak 2009-re az USA-ban
- Naponta kétmillióan keresik fel a világhálót
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- Kína életében az internet kulcsfontosságú szerepet játszik
- "A Mikulás és a Jézuska idén már az interneten jön"
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- 857 millió vásárló az interneten
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Népszerű az e-kereskedelem
- E-kereskedelem: fogy a bizalom a csalások miatt
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- E-Commerce-díjban részesült Nagy Zsolt
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- A magyar internetezők vásárlási szokásai
- Jelentés az internetgazdaságról: fókuszban a kereskedelem
- Kevés a hálón a honfi
- Gyorsjelentés az internetgazdaságról - fókuszban a pénzügyi szektor
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
- A cégek többsége ismeri az e-business jelentőségét