növekedés kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: növekedés
Növelte okostelefon-eladásait a Huawei
A Huawei fogyasztói üzletága 2015-ben is folytatta közép- és felsőkategóriás termékekre fókuszáló stratégiáját, amely keretében idén több prémium kategóriás eszközt mutatott be világszerte, csakúgy, mint 2014-ben.
Pozitív mutatókkal számol mobilfronton az LG
Az LG mobilrészlegének vezetője szerint a vállalat eladási mutatói sokat javulhatnak az utolsó negyedévben (Q4). A felső- és középkategóriás mobiloktól várják a megváltást.
Többszörösére nőtt az európai mobilinternet-forgalom a Telenornál
A magyar telenorosok háromszor többet mobilinterneteznek külföldön. Mindez a szolgáltatás egyszerűsödésének és árcsökkenésének köszönhető.
Pozitív fordulat a Vodafone-nál
A fejlődő piacokon folytatódó lendületes növekedés mellett Európában is pozitív fordulatot ért el és javított gazdálkodási mutatóin a Vodafone Csoport brit mobil távközlési konszern.
69%-os növekedés a Huaweinál
A Huawei közzétette első féléves pénzügyi eredményeit. A vállalat által publikált mutatók alapján 69%-os bevételnövekedést értek el az előző évi értékhez képest.
Újabb rekordokat döntött az európai és a magyar e-kereskedelem
Az európai e-kereskedelmi szektor átlagosan 14%-kal, a magyar mintegy 26%-kal nőtt 2014-ben.
Sikeres évet zártak a hazai e-kereskedők
Az eNET friss kutatásából kiderül, hogy ismértelten jó évet tudhatnak maguk mögött a haazai e-kereskedők. Minden korábbi várakozásnál magasabb, 273 milliárd forintos nettó forgalom realizálódott a magyarországi e-kiskereskedelmi szektorban 2014-ben. Ez a teljes kiskereskedelmi forgalom 3,7%-a.
Megduplázta profitját az Universal Robots
Látványos növekedést könyvelhet el magának az Universal Robots. A dán gyátó közzétette 2014-es éves beszámolóját, mely szerint a vállalat árbevétele 70 százalékkal nőtt, és tavalyhoz képest több mint duplájára nőtt a profit.
Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
Az Intergavel Aukciószervező Kft. szerint egy év alatt jelentősen nőtt az ipari online árverések piaca. Tavaly a teljes értékesített volumen 100 millió forinttal növekedett 2013-hoz képest, a regisztrált vásárlók száma egy év alatt megduplázódott. Új tendencia, hogy a kis- és középvállalkozások is egyre inkább jelentkeznek eladóként is, nemcsak vásárlóként.
Kecsegtető pénzügyi mutatók az LG-nél
Rekordszámú telefoneladásokkal és duplájára növekedett profittal büszkélkedhet a dél-koreai LG a harmadik negyedéves eredményeket illetően. A vállalat mobil üzletága éves szinten 39%-os növekedéssel számolhat.
Mobilparkolás negyed év távlatából
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül megvalósuló közterületi mobilparkolások száma a júliusi bevezetéstől kezdődően folyamatosan növekedett. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által működtetett rendszeren keresztül szeptember hónapban 1,4 millió parkolási, illetve 92 ezer autópálya matrica és HU-GO tranzakció valósult meg.
A komplexitás egyszerűsítése az SAP víziója
8%-os növekedési ütemmel számolhat az SAP a tavalyi évet illetően. A „pozitív szaltóban” jelentősen közrejátszott az üzleti analitika, amely az egyik legerősebb területe a vállalatnak. Az idei siófoki SAP Forumon nemcsak az eredmények, hanem a további tervek is terítékre kerültek.
Egyre keresettebbek a karon hordható okoseszközök
A Canalys elemzőcég adatai alapján nőtt a hordható okos kiegészítők, nevezetesen a karórák és a fitnesz csuklópántok iránti kereslet. A Samsung áll az élen, de a Pebble és a Sony gyártmányok is jól fogynak.
Ismét kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon
Az év első felében több mint 15 százalékkal bővült a hazai webes és mobilhirdetési piac – derült ki az IAB Hungary tagok bevallásaiból. Idén az első és a második negyedévben sorrendben 17,2 és 13,7 százalékkal növekedett az online és mobil reklámköltéseket összegző NORI index.
Erős növekedés a Lenovónál
A Lenovo bejelentette június 30-ával lezárult első pénzügyi negyedévének eredményeit. A forgalom 10,4 milliárd dollárt tett ki, ami 18%-kal haladja meg az egy évvel korábbit, míg az adózás előtti 264 milliós nyereség 22 százalékkal több az egy évvel korábbinál. A profit 23%-kal, 214 millió dollárra nőtt az egy évvel korábbihoz képest, miközben a vállalat jelentős mérföldköveket ért el a piaci részesedés és a pénzügyi teljesítmény terén.
Jelentősen nőtt az appok száma a Windows Phone áruházban
Tavaly óta majdnem megduplázódott a Windows Phone alkalmazások száma. Az egy évvel ezelőttihez képest jóval több appot tölthetnek le a felhasználók.
Jól muzsikált a Huawei a második negyedévben
A Huawei közzétette Fogyasztói Üzletágának idei, első féléves eredményét. Az adott időszakban a vállalat összesen 64,21 millió készüléket szállított ki, amelyből az okostelefonok száma elérte a 34,21 milliót. Ez az előző üzleti évhez képest jelentős, 62 százalékos növekedést jelent.
A Facebook túlteljesítette az elemzők várakozásait
A Facebook közzétette Q2-es időszakának (második negyedév) pénzügyi eredményeit. A számok alapján messze jobban teljesített a vállalat, mint ahogy azt az elemzők várták.
Keleten növekszik, nyugaton stagnál az ATM-piac
Évente körülbelül 8 százalékkal nő világszerte az ATM-ek száma 2016-ig, onnan a bővülést 6 százalékosra becsülik. A globális piacot a keleti fejletlen piacok húzzák, Magyarországon évek óta stagnál a berendezések száma.
Új lendületet kaptak a személyi számítógépek
Emelkedtek az árbevételek az Intelnél az első negyedéves eredményekhez és a várakozásokhoz képest. Ennek hátterében az áll, hogy a korábban csökkenő tendenciát mutató PC-piac új lendületet kapott: stabilizálódott és újra erősödni kezdett.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!