vásárlás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: vásárlás
Új világ jön a vásárlásban: nem lesznek már olyan árakciók, mint régen
A boltok polcain folyamatosan tapasztaljuk a termékek drágulását. Nagy nevű és múltú éttermek, cukrászdák zárnak be, mert az egyre emelkedő inflációval szemben nincs más megoldási lehetőségük. A mostani helyzet senkinek sem egyszerű, de egy jól működő marketing stratégiával nem csak, hogy talpon lehet maradni, de még növelni is lehet a cégek számára az árbevételt. De az igaz, hogy minden megváltozik, ebbe erősen beletartoznak a vásárlási szokások is.
A ruhavásárlás jövője – a méretkalkulátortól a mesterséges intelligenciáig
A mesterséges intelligencia nemcsak szórakoztató és interaktív vásárlási élménnyel írja át az e-kereskedelmi piacot, de a ruhavásárlási szokásainkat is fenekestül felforgatja. A ma elérhető legújabb méretfelismerő 3D testszkenner pedig olyan kicsi, hogy otthonra is megrendelhető. Innen tényleg csak egy ugrás, hogy az MI „öltöztessen” minket.
A Black Friday a magyar vásárlók szemével
Magyarország mely részén a legnépszerűbb a Black Friday? Másként készülnek, vásárolnak-e a nők és a férfiak? Vajon mennyit szán az akciózásra egy átlagos magyar vásárló? És melyek a legnépszerűbb termékek? A Picodi.com elemzői ezekre a kérdésekre keresték ezúttal a választ.
Most vásárol karácsonyra? Ellenőrizze, meddig viheti vissza!
A mai napon kapcsol teljes sebességbe az adventi bevásárlási láz. Főként az időszak elején megvásárolt termékek esetében okozhat gondot, hogy az ajándékba vásárolt termékeket karácsony után esetleg már nem vihetik vissza.
Az emberek személyes áldozatokat hoznának a vásárlási kedvezményekért
Akár még személyes áldozatokat is hoznánk, ha elég nagy vásárlási kedvezménnyel kecsegtetnek – derült ki egy kutatásból. Alvást, sportot és az étkezést is kihagynánk, hogy jelentősen olcsóbban szerezhessünk meg egy-egy műszaki cikket. Családi eseményt, munkát, illetve baráti találkozót azonban már nem halasztanánk el. Emellett kiderült az is, hogy inkább az év második feléhez kötjük a műszaki cikkek vásárlását.
Teret nyernek a személyre szabott marketing tevékenységek
A Deloitte stratégiai együttműködésre lépett az ajánlórendszerek fejlesztésével foglalkozó Gravity-vel, és egy új, innovatív, egyedülálló technológiai szolgáltatásportfolióval jelent meg a piacon.
Megjelent Magyarországon az eBlokk
Hamarosan véget ér az az időszak, amikor minden vásárlás után papírblokkot kell gyűjtögetni, tárolni. Elérhetővé válik a magyar fogyasztók számára az eBlokk, amelytől gyors elterjedést várnak, hiszen modern, igazodik a XXI. századi informatikai igényekhez és környezetbarát megoldás – ismertette az újdonságot Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az innovációt a Kereskedj Okosan! Retail konferencián mutatták be.
Nyakunkon az okostévék forradalma
324 000 magyar tartja elavultnak jelenlegi tévé készülékét – derül ki a Media Markt és az NRC Marketingkutató felméréséből. Az adatok alapján a Media Markt az okostelevíziók piacának fellendülését várja.
Mennyibe kerül a 0 forintos mobil?
Telefonvásárláskor úgy tűnik, hogy a szolgáltatók versengenek a kegyeinkért, és jobbnál-jobb ajánlatokkal kecsegtetnek, hogy náluk vásároljunk, de a havidíjakkal, részletekkel és hűségidővel együtt a nulla forintos mobil akár tízezrekkel drágább is lehet, ha nem a legkedvezőbb konstrukciót választjuk.
Mobil, tévé, takarítóeszközök a magyar bevásárlólisták élén
Okosodnak” a magyar háztartások; az átlagos családban 19 elektronikai eszköz található, amely hárommal több, mint tavaly – jelentette a Samsung július elején nyilvánosságra hozott Techonomic Index 2015 kutatása.
Mobilalkalmazás hozza össze a helyi termelőket a vevőkkel
Uniós támogatással készült el egy honlap és mobil-alkalmazás, amelynek segítségével egymásra találhatnak a helyi termelők és a közelükben élő vevők.
Közösségi portál indult az UR-robotok tartozékainak és perifériáinak
UR Caps néven elindult a könnyűipari robotok „közösségi portálja”. A dán Universal Robots által létre platform lehetőséget kínál az UR5 és UR10 robotok kiegészítőivel kapcsolatos kereslet és kínálat közvetlen találkozására, a felhasználók és fejlesztők által alkotott tartozékok megvásárlására. Az anyavállalat nem tesz szert profitra az értékesítésekből.
Eltűnt a „free” szó az App Store-ból
Az iOS felhasználók valami furcsaságot tapasztalhattak az App Store-ban, tegnap ugyanis a „free”, vagyis az ingyenes szót a „get”, vagyis a megszerez/kap kifejezésre cserélték.
Itthon is terjed a „klikkelj és hozd el” vásárlás
Világszerte egyre népszerűbb a Click&Collect vásárlás, vagyis az a módszer, hogy a vevő webáruházban kiválasztja a termékeket, majd elmegy érte az áruházba, ahol összekészítve megkapja a csomagot. Hazánkban is terjed ez a módszer, amelyhez a kereskedők újszerű technikai megoldásokat is kapnak, így előnybe kerülhetnek versenytársaikkal szemben.
Hazánkban is kapható a BlackBerry Z3
Immár hazánkban is elérhető a BlackBerry 5 colos kijelzővel felvértezett okostelefonja, amely viszonylag vonzó áron hozza el a felhasználóknak a gyors és könnyen használható BlackBerry 10 operációs rendszer előnyeit.
Gátat szabnának a véletlen appon belüli vásárlásoknak
Az Európai Unió tagállamai közös állásfoglalást küldtek az Apple-nek, a Google-nek és az Európai Interaktív Szoftver Szövetségnek az Európai Unió és annak tagállamai annak érdekében, hogy gátat szabjanak a véletlen appon belüli vásárlásoknak, és hangsúlíozzák a fogyaztók megfelelő tájékoztatásának fontosságát.
Lemosta a pályáról a foci vb a karácsonyt
Elkészült a tudatos vásárlást segítő kereskedelmi rendszer
Tudatosabb lehet vásárlás és átláthatóbbak a költések egy új informatikai fejlesztés segítségével. A rendszer révén csökkenthető a pazarlás, zöldebbé tehető a bevásárlás. A Magyarországon széles körben elterjedt Laura kasszarendszer továbbfejlesztését az Európai Unió 77 millió forinttal támogatta.
Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
Az Intel friss kutatásából kiderült, hogy mi, magyarok milyen szempontok szerint, milyen célra vásárolunk laptopot, sőt azt is megtudhattuk, mennyire vagyunk nyitottak az új megoldásokra, illetve mekkora felárat vagyunk hajlandók fizetni azokért.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.