Pivotal CRM-et vezetett be az LLP a Sodexho Pass Hungáriánál
A hatályos jogszabályok szerint a Sodexho Pass utalványok egy meghatározott értékhatárig adómentesen adhatók a dolgozók részére, e határ felett pedig a pénzbeli juttatásoknál jóval kedvezőbb adók terhelik. Ezeket a különböző célra felhasználható utalványokat (pl. étel, melegétel, sport, iskolakezdési, stb.) ma már több mint 6 000 vállalat 750 000 dolgozója, 27
000 egységből álló beváltóhelyen keresztül használhatja fel. Ezek hatékony koordinálására a szolgáltatási utalványértékesítés területén tevékenykedő Sodexho Pass Hungária Kft. ez év tavaszán írt ki pályázatot. Az ügyfélkapcsolati folyamatok CRM rendszerrel való korszerűsítésére vonatkozó tendert az üzleti és pénzügyi szoftverekkel foglalkozó LLP Budapest a Pivotal megoldásával nyerte meg.
A 40 felhasználó által hozzáférhető, az LLP Budapest és a Sodexho Pass Hungária Kft. munkatársai által közösen, mindössze 4 hónap alatt bevezetett megoldás hatékonyabbá teszi az ügyféladatok, a marketingfeladatok, az értékesítési lehetőségek és tervek kezelését, valamint a dokumentációs feladatok ellátását. A Pivotal megfelelő testre szabásával a rendszer teljes mértékben igazodik a cég felépítéséhez és adatstruktúrájához, és az
integrált adatbázis használatával elkerülhető lett a többszöri adatfelvitel, és közvetlen kapcsolat jött létre a megrendelő által használt vállalatirányítási rendszerrel.
Bár Magyarországon is egyre nagyobb szükség lenne a professzionális ügyfélkezelés elterjedésére, az LLP Budapest által 700 kis- és közepes méretű vállalkozás körében ez év nyarán végzett vizsgálatból is kiderül, hogy többnyire még csak a szolgáltatással és a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok, azoknak is csak egy töredéke használ ügyfélkapcsolati megoldásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az LLP az Infor család tagja lett
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.