elemzés kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: elemzés
A koronavírus-vakcinák mellékhatásai érdeklik legjobban a magyar internetezőket
A legtöbben a Szputnyik V oltás esetleges mellékhatásaira kerestek rá az utóbbi hetekben az interneten, a kínai vakcina iránti általános érdeklődés viszont lanyhult a februári hullám után. A márkák közül a Pfizer-BioNTech pedig hónapok óta tartja az abszolút befutó helyét a lakosság érdeklődését tekintve – ez derült ki az Avantgarde Digital kommunikációs cég internethasználati szokásokról készült elemzéséből. A kereséseket jelentősen befolyásolják a napi hírek, illetve az, hogy éppen melyik oltást kínálják fel a legtöbb embernek az adott időszakban.
A Facebook előre mutatta a választás eredményét
Bevonódás, közösségi média használat, aktivitás. Nem elég beszélni róluk, jól is kell tudni használni azokat. Azokban a kerületekben, ahol jól tették a dolgukat az ellenzéki jelöltek a social média térben, megszerezték a győzelmet. De vajon, hogy teljesített Tarlós István, Karácsony Gergely, Puzsér Róbert Berki Krisztián ebben a küzdelemben? Kiderül Bauer Zsófia Ynsight kutatási igazgatója, és Mezei Márk, a Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség vezetőjének alábbi elemzéséből.
A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt
A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.
A bizalom az alapja a használt mobilok piacának
A használt mobiltelefonok piaca egy növekvő bevételforrás lehetne az iparági szereplők számára. Ehhez meg kellene nyerni a fogyasztók bizalmát, és meggyőzni őket, hogy érdemes szakértő kezekbe adniuk a használt készülékeket. A Blancco elemzése a használt mobiltelefonok piacáról.
Ezek a telefonok gyenge pontjai
A wifi, a kamera, a mikrofon és a hangszóró egyaránt a mobilkészülékek gyenge pontjai közé tartoznak – derült ki egy nemzetközi elemzésből.
8 másodperc és a Z generáció már nem is figyel rád
Minden eddiginél kevesebb ideig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat: a Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők.
A teljesítmény és a márkaépítés összhangja
Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.
A vészfékrendszerek adhatnak lendületet az önvezető autóknak
A Bosch, 2015-ös forgalomba helyezési statisztikákon alapuló elemzése szerint egyre nagyobb számban találhatók vezetéstámogató rendszerek az európai piacon: már most számos új autó fékez önállóan Németországban, Hollandiában, Belgiumban és például Nagy-Britanniában is a balesetek elkerülésére és – szükség esetén – az autó álló helyzetig történő, teljes lefékezésére.
Érdekes statisztikai adatok a több ezer hazai fesztiválról
Az évek múlásával egyre többen vesznek részt valamilyen fesztiválon. Számszerűsítve ez a lakosság több mint felét jelenti. De még, ha valaki nem is vesz részt egy fesztiválon sem, mégis ismerik őket. Ugyanis 10-ből 9 ember legalább egy, de sokan akár négy vagy több fesztivált is meg tud nevezni, ha erre kérik.
Így szurkoltunk a vizes vb alatt
Nemcsak élőben, a helyszínen vagy a TV képernyője előtt ülve szurkoltuk végig a 2017-es vizes vb-t. Aktívak voltunk a közösségi médiában is, szinte minden részeredményt és eredményt azonnal kommentált a magyarok jó része. Az elmúlt napokban leggyakrabban a #hajrá magyarok, a #vizilabda és a #duna aréna hashtag-eket írtuk le – derült ki az adatbányászattal foglalkozó Clementine elemzéséből.
Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
A Vodafone és az MVLSZ együttműködése eredményeként jött létre az az egyedi üzleti intelligencia alapú vízilabda elemző megoldás, ami segíti a magyar vízilabda-válogatottak felkészülését és támogatja az utóelemzői munkálatokat.
Deloitte Közép-európai TOP 500: Nőtt a közép-európai vállalatok árbevétele 2015-ben
2015 jó év volt a legnagyobb közép-európai vállalatok számára, így Közép-Európa továbbra is fontos célpontja marad a külföldi tőkebefektetéseknek.
Mintegy havi 12 ezer forintot fizetünk banki kiadásokra
Havonta átlagosan mintegy 12 ezer forintot költenek a magyarok különböző banki kiadásokra, azaz az átlagos nettó fizetés egy tizenharmad részét – derül ki a Bankmonitor.hu újonnan bemutatott Lakossági Banki Kiadás Mutatójából.
Horvátországba és Montenegróba utazna a magyar
A nyaralási szezon közeledtével a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség a magyar internetezők utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.
A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
Az idei első negyedévben a dél-koreai Samsung uralta az okostelefon piacot, ami talán nem is olyan meglepő, azonban a lista többi tagja, illetve hogy kik nem kerültek be a top 10-be, már annál izgalmasabb.
Nőtt a kártevők és férgek száma a Panda elemzése alapján
2014 második negyedévében a Panda Security elemzése alapján 15 millió fajta új rosszindulatú szoftver jelent meg. Ebben a periódusban a fertőzöttségi szint világszerte elérte a 36,8%-ot. Az okostelefonok elleni támadások száma is nőtt.
Egyre keresettebbek a karon hordható okoseszközök
A Canalys elemzőcég adatai alapján nőtt a hordható okos kiegészítők, nevezetesen a karórák és a fitnesz csuklópántok iránti kereslet. A Samsung áll az élen, de a Pebble és a Sony gyártmányok is jól fogynak.
A Crouching Yeti kiberkémkedési kampányban eddig 100 szervezet érintett
A Kaspersky Lab kiadta átfogó elemzését a vállalat Global Research and Analysis Team (GReAT) részlege által Crouching Yeti-nek nevezett kiberkémkedési kampány malware-éről, valamint parancs és vezérlő (C&C) szerveréről. A kutatók szerint a kampány 2010 végén indult, amely a mai napig aktív, és minden nap újabb áldozatokat vesz célba.
Akár tízezreket is spórolhatnánk a neten
Magyarországon az előfizetők kétharmada nem ellenőrzi rendszeresen, hogy elérhető-e a közelében új, kedvezőbb távközlési csomag. Pedig több tízezer forintot is meg lehetne spórolni alig negyedórányi befektetett idővel egy-egy távközlési csomag vagy szolgáltató váltásával – derül ki az Internetet.hu távközlési árösszehasonlító oldal elemzéséből.
NetIQ PlateSpin Recon 4: a tökéletes felderítő
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhető a PlateSpin Recon 4, tervezési és elemzési megoldásának legújabb verziója. Az eszköz minden szükséges információt összegyűjt és rendelkezésre bocsát ahhoz, hogy a vállalatok egyértelmű képet kapjanak az alkalmazások és erőforrások kihasználtságáról, és optimalizálni tudják virtualizációs környezetüket.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!