piackutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: piackutatás
Így bukják el üzleti lehetőségeiket a hazai beszállítók
Minden 4. hazai beszerző szerint rendszeresen fordul elő, hogy a potenciális beszállítók válaszra sem méltatják őket az ajánlatkérés során – derült ki a 25 ezer ipari terméknek b2b piactér formájában platformot biztosító Táblázat.hu friss kutatásából.
Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon
A gyártók rangsorának átrendeződése közepette nőttek tavaly az okostelefon-eladások Kínában - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat negyedéves okostelefon-piaci jelentéséből.
Bár az Android vezet Amerikában, mégis az Apple áll az élen
A comScore felmérést végzett az amerikai okostelefon felhasználók körében, hogy kiderítse, az egyes mobil operációs rendszerek, illetve telefongyártók mekkora részesedéssel bírnak a helyi piacon. Előbbiek közül az Android vezet nagy előnnyel, utóbbiak frontján mégis az iOS-alapú Apple eszközök dominálnak.
Nem robban be a virtualizáció
A vállalati IT-vezetők szerepe átalakulóban van, nő a befolyásuk a vállalati stratégiára. A virtualizációs szolgáltatások viszont elmosták az IT- és távközlési szolgáltatók közti határt. Az ACE Telecom piackutatási eredményei és az ügyfelek visszajelzései azonban a virtualizációs szolgáltatások fokozatos terjedését jelzik előre, és nem a hirtelen betörést a piacra.
Teljesítmény alapján vesz laptopot a magyar
Az Intel friss kutatásából kiderült, hogy mi, magyarok milyen szempontok szerint, milyen célra vásárolunk laptopot, sőt azt is megtudhattuk, mennyire vagyunk nyitottak az új megoldásokra, illetve mekkora felárat vagyunk hajlandók fizetni azokért.
Okosodnak a karácsonyi ajándékok – slágertermék az okostelefon
Lendületben van hazánkban az okostelefonok térnyerése – a tavalyi 800 ezres értékesítési számot már 2012 októberére átlépték a szolgáltatók, és a karácsonyi hajrának köszönhetően évvégéig várhatóan összesen több mint 1 millió okostelefon találhat gazdára. Magyarországon ezzel minden harmadik használatban lévő telefon okostelefon lesz – derül ki az eNET – Telekom: „Jelentés az internetgazdaságról” kutatásból.
Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu
Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók.
Új Facebook-statisztikát kínál egy magyar fejlesztés
Az aktív Facebook-tagok pontos számát városokra lebontva és a közösségi portált mobiltelefonon keresztül elérő felhasználók arányát is képes megmutatni egy új, magyar fejlesztésű statisztika.
Ipsos Omnibus: új, gyors online kutatási szolgáltatás
Az Ipsos omnibusz-kutatásainak keretén belül elindította új online szolgáltatását, az i:Omnibus-t. Az új kutatási módszer legfőbb előnye, hogy akár csak Magyarországon, akár több országban is megrendelhető a kért kutatás, valamint hogy egy országos kutatás esetében a megrendeléstől számított egy héten belül adatfájl-szintű adatokat kap a megrendelő.
„Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
A magyar kis-és középvállalkozások 54 százaléka véli úgy, hogy a számítógépes technológia határozza meg, hogy üzletmenetük a válság alatt jelentősen javul, vagy csupán túlélik a nehéz időszakot.
Elhunyt Arthur C. Nielsen, a piackutatás doyenje
Elhunyt Arthur C. Nielsen világhírű piackutató, a számítógépes adatfeldolgozás úttörője és a tévéműsorok nézettsége mérésének fejlesztője.
A személyes bizalom irányítja a kisvállalatok üzleti döntéseit
Az Invitel és a BellResearch közös fókuszcsoportos kutatásában többek között azt vizsgálta, hogyan gondolkodnak a kisvállalatok döntéshozói az üzleti tele- és infokommunikációról, az ICT szerepéről. Mitől tartanak, mi a legfontosabb számukra és hogyan döntenek, ha tele- vagy infokommunikációs szolgáltatót, vagy szolgáltatást választanak.
Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
Korábbi ügyféltapasztalataira, valamint a jelen pr és marketingkommunikációs kihívásaira alapozva a SAKKOM Interaktív három új szolgáltatást vezet be ügyfelei számára: a vállalatok kommunikációs tevékenységét vizsgáló prAuditot, a közösségimédia-auditot, továbbá az AdWords kampányok konfigurálását személyre szabott oktatással kiegészítő AdWords Startot.
A Windows Mobile Phone 2015-re piacvezető lesz?
A piackutatással foglalkozó Pyramid Research érdekes kijelentést tett: az elemző cég szerint a Microsoft Windows Phone annyira megerősödhet a következő négy évben, hogy 2015-re akár piacvezető is lehet, megelőzve az Android, iOS és Blackberry rendszereket. Mindeközben az okos-telefonok eladásai az idei évi másfél milliárdról megduplázódhatnak, piaci részesedésük pedig a jelenlegi 27%-ról elérhetik az 53%-ot.
A belső változások mozgatják a hazai mobil-piacot
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közleménye szerint márciusban közel 45 ezerrel 11,893 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A veszteség legnagyobb részét a Telenor volt kénytelen elkönyvelni, a másik két szolgáltató piaci részesedése a lényegében már csak belső mozgásokra beállt (nagyon lassan csökkenő) piacon gyakorlatilag stagnált, illetve enyhén nőtt.
Validált online kutatási rendszert indított az Ipsos
Az iWiW-ről toborzott panel egyik nagy előnye, hogy tagjaiból a közösségi oldalon elérhető adatok alapján is lehet kutatási célcsoportokat meghatározni.
Enyhül az idő, fagyos a NetHangulat
Tovább romlott az internetezők közhangulata; a hvg.hu NetHangulat index február végén már csak 11 ponton állt, és ezzel az index történetében újabb negatív rekordot jegyezhettünk fel – derül ki az NRC Piackutató felméréséből. A netpolgárok 94 százaléka szerint rossz irányba mennek hazánkban a dolgok, és mindössze 4 százalékuk látja csekély optimizmussal a jelenlegi helyzetet.
Új kutatási termékekkel erősít az NRC
Az NRC Piackutató Visitor Media Research (VMR) elnevezésű online tracking kutatása jól ismert a hazai weboldal-tulajdonosok és médiaügynökségek körében. A piaci változásokhoz és a változó igényekhez alkalmazkodva a vállalat a napokban mutatta be a VMR termékcsalád legújabb tagjait.
Soha nem látott mélyrepülés
A pesszimisták aránya az internetezők körében minden eddiginél magasabb, 91 százalék azok aránya, akik szerint hazánkban rossz irányba mennek a dolgok.
Gyakorlatorientált piackutatási képzés indul
Ősszel egyedülálló lehetőség nyílik azok számára, akik érdeklődnek a piackutatás iránt, piackutatók szeretnének lenni vagy már jelenleg is a piackutatás területén dolgoznak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.