GKIeNET kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: GKIeNET
Sokszor az adatainkkal fizetünk az ingyenes tartalomért
Egy felmérés szerint az online oktatási tartalmakért ötven, az online televíziós tartalmakért 42 százalékkal többet költöttünk a tavalyihoz képest. A táblagépeket is négyszer gyakrabban használtuk, mint tavaly.
e-TOP LISTA: a legnagyobb webáruházak listája
A lista élére a 2014-es eredményei alapján az Extreme Digital került, ezzel ő lett Magyarország legnagyobb forgalmú e-kereskedője.
Aktivizálja a nézőt az IPTV
A korábban csak csatornaválasztással foglalkozó nézők, hamar megkedvelték az IPTV által elérhető szolgáltatásokat – mint például az online elérhető videotéka, a rögzíthető vagy időeltolásos tévéadások vagy az elektronikus műsorújság –, egyre aktívabban alakítva ezzel a tévés tartalomfogyasztásukat.
GKIeNET – T-Mobile: Mobilos játékosok, játékos mobilok
Az okostelefonokra letölthető, mobil alkalmazásokat árusító online áruházak legnépszerűbb termékei jelenleg a mobiljátékok. A felhasználók leginkább az ügyességi és a logikai játékokat kedvelik, amelyek egyúttal közösségi szórakozást is kínálnak. Magyarországon 2011. augusztus végén 2,4 millió használatban lévő okostelefon volt, ami 25%-a a teljes 9,6 milliós használatban lévő mobiltelefon állománynak – derül ki a GKIeNET – T-Mobile: Jelentés az internetgazdaságról kutatásából.
Szárnyal a webes kereskedelem
2010-ben tovább folytatódott a magyarországi internetes kereskedelem dinamikus bővülése – derül ki a GKIeNET 2011. augusztusban közzétett felméréséből. A teljes magyarországi kiskereskedelmi forgalom 1,8%-át, 133 mrd Ft-ot kitevő webáruházi forgalom 2011-ben tovább bővül, és elérheti a 155-160 mrd Ft-ot.
E-kereskedelem mobilról - 2010-ben már okostelefonról is intenzíven vásároltunk
2010-ben már hazánkban is mérhetővé vált, és elérte az 1,5%-ot az okostelefonok segítségével vásárolt termékek aránya a teljes e-kereskedelmi értékesítésen belül. Hazánk ezáltal követi a fejlett e-kereskedelmi piacokat: lassan kezdenek átalakulni a vásárlási szokások – derül ki a GKIeNET – T-Mobile Jelentés az internetgazdaságból kutatásából.
Tovább nő a webáruházak forgalma Magyarországon
A tavalyi 99 milliárd forinthoz képest 2010-ben várhatóan 130 milliárdra nő a magyarországi webes kereskedelem összforgalma a GKIeNET piackutató cég felmérése szerint, amelyet a JátékNet.hu ismertetett keddi közleményében.
GKIeNET-T-Mobile: online szerepjátékok térhódítása
GKIeNET-T-Mobile közös felmérés eredményei: Magyarországon 2,3 millió fő játszik valamilyen rendszerességgel online játékkal, s közülük egyre többen vannak, akik a sokszereplős online játékokkal (MMOG-kel) tölti szabadidejüket. A már több mint 670 ezer fős hazai MMOG tábor éppúgy játszik stratégiai játékokkal, mint online szerepjátékokkal – derül ki GKIeNET –T-Mobile Jelentés az internetgazdaságról kutatásából.
Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
Tavaly év végén több mint 2,4 millió lakossági és több mint 350 ezer vállalati ügyfél rendelkezett internetbanki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéssel a magyarországi hitelintézeteknél, a lakossági internetbanking ügyfelek száma az elmúlt egy évben 21 százalékkal, míg a vállalati ügyfeleké 13 százalékkal emelkedett - derült ki a GKIeNET-T-Home-T-Mobile Jelentés az internetgazdaságról című kutatásból.
Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
A múlt évben a felnőtt lakosság 52 százaléka rendelkezett számítógép-felhasználói tapasztalattal, miközben a 18 évnél idősebb lakosság 40 százaléka rendszeresen, legalább heti egy alkalommal internetezik a GKIeNET, a T-Home és a T-Mobile közös felmérése szerint.
Folyamatosan nő az interneten bankolók száma
Tavaly szeptember végén 1,9 millió lakossági és 300 ezer vállalati ügyfél intézte interneten keresztül banki ügyeit, a lakosságiak száma 24 százalékkal, a vállalati ügyfeleké pedig 27 százalékkal volt nagyobb, mint egy évvel korábban.
Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
Hatéves növekedés után 2007-ben történt meg először, hogy a magyar lakosság reálértékben számítva kevesebbet költött telekommunikációs eszközökre és hírközlési szolgáltatásokra, mint az előző évben - derül ki a GKIeNET, a T-Home és a T-Mobile közös, Jelentés az internetgazdaságról című decemberi gyorsjelentéséből.
A hazai innováció élvonalában
Az IBM Magyarország és a GKIeNET Innovációs trendek 2007 című kutatása számos vállalatvezető megkérdezésével több gazdasági szektort is vizsgált az innováció szempontjából. Azok a vállalatok a leginnovatívabbak, amelyek piacain a legerősebb verseny, s hogy az informatika megfelelő alkalmazása minden szektorban a siker kulcseleme.
Van még mit javítani
Magyarországon is gombamód szaporodnak a végfelhasználót célzó e-kereskedő cégek, és mind több hagyományos bolt nyit plusz értékesítési csatornaként webáruházat. A gyűjtősite-ok linkajánlói gyakorlatilag naponta hívják fel a szerkesztők figyelmét a legkülönbözőbb kínálatú és fejlettségi szintű webáruházra. Ugyanakkor az interneten keresztüli áru- és szolgáltatásforgalom, bár az előző évekhez képest jelentős, tendenciózus növekedést mutat, volumenét tekintve még mindig alig fele a nemzetközi átlagnak.
Messze még az e-önkormányzás?
A GKIeNET Kft. 2003 májusában felmérést készített a hazai önkormányzatok ICT ellátottságáról és használatáról. A felmérés célja az e-önkormányzásra való felkészültség meghatározása volt.
Gyorsjelentés az egészségügy internethasználati szokásairól
A kórházban dolgozók többsége személyi számítógépeket is használ munkája során, ám internetet csak kevesen. A betegek kórtörténetét elektronikus úton a kórházak 86%-ában vezetik. A gyógyszertárak többsége úgy véli, hogy az internet elterjedése nem fogja növelni forgalmukat. Ezek a legérdekesebb megállapításai annak a 2001. III. negyedévben, az egészségügy internethasználati szokásairól végzett kutatásnak, amelyet a GKI Gazdaságkutató Rt. a Webigen Rt.-vel és a Sun Microsystems Magyarországgal együttműködve végzett.
Gyorsjelentés az internetgazdaságról - fókuszban az oktatási intézmények
A GKI Gazdaságkutató Rt. - a Webigen Rt.-vel és a Sun Microsystems Magyarországgal együttműködve - negyedévente felméri az internethasználati szokásokat, a hazai elektronikus gazdaság fejlődését. Ezúttal az oktatási intézményekről 2001 végén készített felmérése eredményeit tette közzé.
Trendek a kockázati tőke iparágban
A GKIeNet Internetkutató és Tanácsadó Kft. - GKI Gazdasagkutató Rt. leánycége - kutatást végzett a Magyarországon kockázati tőke kihelyezéssel foglalkozó társaságok körében. A felmérés fókuszába a kockázati tőke és a technológiai szektor kapcsolata került.
GKIeNET új internetgazdasági kutatócég
A GKI Gazdaságkutató Rt. 2000-ben kezdte meg - a Webigen Rt. és a SUN Microsystems Magyarország együttműködésével - internetgazdasági kutatásait. E tevékenységre 2001. májusában létrehozta a 100%-os tulajdonában álló GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft-t.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.